МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тестові завдання.Тема: ПЕРСОНАЛЬНИЙ ПРОДАЖ ТА УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖЕМ План. 1. Персональний продаж у маркетингу туристичного підприємства. 2.Процес особистого продажу. Ключові слова: комунікація, персональний продаж, принципи персонального продажу, етапи персонального продажу, туристичне підприємство, споживач.
1. Персональний продаж у маркетингу туристичного підприємства Особистий (персональна) продаж, що припускає індивідуальне спілкування працівника туристичного підприємства з клієнтами, широко поширений в туризмі. Значення особистого продажу важко переоцінити при рішенні таких задач, як формування переваги і переконання клієнтури, спонука до придбання туристського продукту. Вона використовується при необхідності безпосередньої дії на цільову аудиторію, встановлення з нею тісних відносин і спонуки до певних дій. Особистий продаж може розглядатися в двох аспектах. З одного боку, вона використовується для налагодження планованих взаємин із споживачами. З іншою — це безпосереднє здійснення збутових операцій. Останній підхід дозволяє розглядати особистий продаж як одну з форм прямого збуту туристського продукту («директ-маркетинг»). Комунікаційні особливості особистого продажу полягають в наступному: □ на відміну від інших елементів маркетингових комунікацій особистий продаж припускає безпосередній, прямий характер взаємин продавця і покупця; □ наявність двостороннього зв'язку, діалоговий режим навчання дозволяють гнучко реагувати на запити клієнта, оперативно вносити корективи в характер і зміст комунікацій; □ особовий характер персонального продажу дозволяє встановити довготривалі відносини між продавцем і покупцем, які можуть приймати різні форми (від формальних до дружніх) залежно від індивідуальних особливостей клієнта; □ сам процес особистого продажу примушує потенційного покупця відчувати себе певною мірою зобов'язаним за те, що з ним провели комерційну бесіду. Він випробовує сильну потребу прислухатися і певним чином відреагувати на пропозицію, навіть якщо вся його реакція полягатиме лише у вислові особистої подяки; □ завдяки наявності особистого контакту з потенційним покупцем досягається стимулювання збуту продуктів з урахуванням індивідуальних особливостей клієнта; □ особистий продаж — єдиний вид маркетингових комунікацій, що безпосередньо закінчується продажом туристських послуг Особистий продаж приймає різноманітні форми. Розгляд їх грунтується на типології продавців, запропонованій Р. Блейком і Дж. Мутоном. Вона виходить з ідеї, що будь-якого продавця можна достатньо охарактеризувати по ступеню його зацікавленості у продажу і ступені уваги до клієнта. Читайте також:
|
||||||||
|