Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Аутсортинг на підприємствах туристичної індустрії.

Наступною інноваційною складовою системи маркетингу в діяльності малих підприємств туристичної індустрії є аутсорсинг. У сучасних наукових працях і словниках аутсорсинг трактується як:

v використання послуг сторонньої компанії для виконання своїх управлінських завдань;

v залучення зовнішніх ресурсів для вирішення власних проблем;

Фактично з практичної сторони сутність аутсорсингу плягає у дорученні зовнішній стороні виконання окремих маркетингових функцій малого підприємства туристичної індустрії: планування маркетингової діяльності, проведення досліджень, РК-підтримку та інше чи координацію маркетингової

діяльності загалом згідно з розробкою стратегії щодо залучення спеціалізованих організацій у разі потреби.

Види аутсорсингу, що використовують в своїй діяльності малі підприємства туристичної індустрії можна класифікувати залежно від сфер діяльності на певні види (

Вище названі особливості дають можливість назвати переваги аутсорсингу виокремивши дві великі групи.

1. На стратегічному рівні аутсорсинг дає змогу:

а) сфокусувати увагу на основному бізнесі;

б) зменшити необхідність інвестицій в неосновні фонди;

в) гнучко реагувати на зміни на ринку (кризи, дефолти) та всередині компанії (реорганізації, реструктуризації, злиття, поглинання) тощо.

2. На тактичному рівні до переваг аутсорсингу належать:

а) відсутність необхідності в розширенні штату компанії;

б) зменшення накладних витрат, пов'язаних із функцією: вартість робочих місць, навчання співробітників, інформаційна підтримка тощо;

в) гарантія професійної відповідальності, що дає аутсорсингова компанія.

Отже, використання аутсорсингу в діяльності малих підприємств туристичної індустрії найефективніше в таких випадках:

Ø коли мале підприємство туристичної індустрії приймає стратегічне рішення зосередити ресурси на основному виді діяльності;

Ø коли мале підприємство туристичної індустрії переживає період внутрішніх змін (реструктуризація, реорганізація); передача в цей момент частини внутрішніх функцій є найбільш безболісним шляхом вирішення завдань, що постають перед підприємством;

Ø коли малий бізнес зростає й навантаження на окремі функції збільшуються пропорційно до цього. Після застосування аутсорсингу відпадає потреба наймати додатковий персонал й обладнувати робочі місця: аутсорсинговий партнер виконає будь-який обсяг роботи точно й у визначений термін;

Ø коли керівництво підприємства не задоволене рівнем роботи внутрішніх служб.


Читайте також:

  1. III. Процедура встановлення категорій об’єктам туристичної інфраструктури
  2. Аудит на підприємствах з комп’ютеризованим бухгалтерським обліком
  3. Бухгалтерський облік на підприємствах малого бізнесу – платників єдиного податку
  4. В ПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
  5. В підприємствах ресторанного господарства
  6. Види і структура внутрішніх правовідносин у приватних аграрних підприємствах кооперативного і корпоративного типів.
  7. Види стратегічних змін на підприємствах
  8. Використання маркетингу на вітчизняних і закордонних підприємствах.
  9. Вимоги Положення про розслідування та облік нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на підприємствах, в установах і організаціях.
  10. Виробничі аварії на підприємствах харчової промисловості
  11. Господарства на підприємствах харчування




Переглядів: 495

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Бенчмаркінг та його види. | Фанчайзинг в діяльності підприємств індустрії гостинності.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.