МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Аутсортинг на підприємствах туристичної індустрії.Наступною інноваційною складовою системи маркетингу в діяльності малих підприємств туристичної індустрії є аутсорсинг. У сучасних наукових працях і словниках аутсорсинг трактується як: v використання послуг сторонньої компанії для виконання своїх управлінських завдань; v залучення зовнішніх ресурсів для вирішення власних проблем; Фактично з практичної сторони сутність аутсорсингу плягає у дорученні зовнішній стороні виконання окремих маркетингових функцій малого підприємства туристичної індустрії: планування маркетингової діяльності, проведення досліджень, РК-підтримку та інше чи координацію маркетингової діяльності загалом згідно з розробкою стратегії щодо залучення спеціалізованих організацій у разі потреби. Види аутсорсингу, що використовують в своїй діяльності малі підприємства туристичної індустрії можна класифікувати залежно від сфер діяльності на певні види ( Вище названі особливості дають можливість назвати переваги аутсорсингу виокремивши дві великі групи. 1. На стратегічному рівні аутсорсинг дає змогу: а) сфокусувати увагу на основному бізнесі; б) зменшити необхідність інвестицій в неосновні фонди; в) гнучко реагувати на зміни на ринку (кризи, дефолти) та всередині компанії (реорганізації, реструктуризації, злиття, поглинання) тощо. 2. На тактичному рівні до переваг аутсорсингу належать: а) відсутність необхідності в розширенні штату компанії; б) зменшення накладних витрат, пов'язаних із функцією: вартість робочих місць, навчання співробітників, інформаційна підтримка тощо; в) гарантія професійної відповідальності, що дає аутсорсингова компанія. Отже, використання аутсорсингу в діяльності малих підприємств туристичної індустрії найефективніше в таких випадках: Ø коли мале підприємство туристичної індустрії приймає стратегічне рішення зосередити ресурси на основному виді діяльності; Ø коли мале підприємство туристичної індустрії переживає період внутрішніх змін (реструктуризація, реорганізація); передача в цей момент частини внутрішніх функцій є найбільш безболісним шляхом вирішення завдань, що постають перед підприємством; Ø коли малий бізнес зростає й навантаження на окремі функції збільшуються пропорційно до цього. Після застосування аутсорсингу відпадає потреба наймати додатковий персонал й обладнувати робочі місця: аутсорсинговий партнер виконає будь-який обсяг роботи точно й у визначений термін; Ø коли керівництво підприємства не задоволене рівнем роботи внутрішніх служб. Читайте також:
|
||||||||
|