Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 1.2. Організація самостійного пошуку роботи випускниками ВНЗ

Процес позиціонування випускника на сучасному ринку праці та цілепокладання. Характеристика основних етапів позиціонування випускника на ринку праці: самоаналіз, встановлення критеріїв та цільових орієнтирів пошуку роботи, визначення очікувань щодо майбутньої посади за фахом (компанії-роботодавця), аналіз попиту і пропозиції на обрану вакансію та рівень її оплати, формування індивідуальної вартості випускника на ринку праці.

Джерела самостійного пошуку роботи випускниками ВНЗ.Механізм використання, переваги та недоліки основних джерел пошуку роботи: родинні зв’язки, оголошення про вакансії в офлайні, розміщення власного оголошення про пошук роботи, ярмарки вакансій та дні кар’єри, Інтернет, сайти підприємств-роботодавців, пряме ініціативне звернення до роботодавця. Вибір джерел пошуку роботи залежно від форм власності підприємства.

Стратегії пошуку роботи випускниками ВНЗ.Стратегічний підхід у працевлаштуванні випускників. Алгоритм побудови кар’єри та ієрархія цілей кар’єрного росту випускника. Визначення поняття «стратегія пошуку роботи». Переваги тимчасового працевлаштування для випускників ВНЗ та його значення у майбутній професійній діяльності за фахом. Причини розвитку латентного ринку праці та переваги пошуку «прихованих» вакансій. Види стратегій пошуку роботи випускниками ВНЗ.

Питання для самостійного вивчення

1. Значення діагностики професійної спрямованості молоді.

2. Фактори, які визначають вартість випускника на ринку праці.

3. Алгоритм роботи з оголошеннями про вакансії від роботодавців.

4. Аналітична характеристика професій підвищеного попиту на ринку праці.

5. Визначення перспектив роботи студента за фахом згідно сучасних тенденцій ринку праці.

Ключові поняття: професійна спрямованість, вакансія, попит і пропозиція на ринку праці, вартість пошукача роботи, оголошення про вакансію, ярмарка вакансій, стратегія пошуку роботи, «прихована» вакансія.

Література: 18, 24, 26, 27, 29, 31, 33, 44, 58.


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. C. 3. Структурна побудова управління організаціями.
  3. I. Аналіз контрольної роботи.
  4. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  5. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  7. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  8. II. Організація і проведення спортивних походів
  9. II. Організація перевезень
  10. II. Організація перевезень
  11. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  12. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ




Переглядів: 1234

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 1.1. Сучасний стан молодіжної зайнятості і працевлаштування випускників ВНЗ за фахом | Тема 2.1. Техніка працевлаштування через мережу посередників

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.