Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Інформаційна частина методичної розробки

6.1. Організація змісту учбового матеріалу

Функціональні порушення шлунково-кишкового тракту це стани, при яких не в змозі виявити морфологічних, генетичних, метаболічних або інших змін, які могли б пояснити спостережувані клінічні симптоми.

Відповідно до сучасних уявлень ФП - це різноманітна комбінація гастроінтестинальних симптомів без структурних або біохімічних порушень (DA Drossman, 1994). Функціональні порушення (ФП) шлунково-кишкового тракту займають одне з ведучих місць в структурі патології органів травлення. Діагностика ФП часто викликає значні труднощі у практичних лікарів, які призводять до великого числа непотрібних обстежень, а головне, до нераціональної терапіі. У термінологічному плані слід диференціювати функціональні порушення та порушення функції, два співзвучних, але кілька різних поняття, найтіснішим образом пов'язаних між собою. Порушення функції того чи іншого органу може бути пов'язано з будь-якою причиною, у т.ч. із органічним його пошкодженням. Функціональні порушення можна розглядати як окремий випадок порушення функції органу, не пов'язаного з органічним його пошкодженням.

Причини функціональних порушень лежать поза органу, функція якого порушена, і пов'язані з порушенням регулювання данного органу. Найбільш вивчені механізми порушень нервової регуляції, обумовлені або вегетативними дисфункціями, нерідко пов'язаними з психоемоційними і стресовими чинниками, або органічним ураженням центральної нервової системи та вторинної вегетативної дистонії. Гуморальні порушення вивчені в меншій мірі, але досить очевидні в ситуаціях, коли на тлі захворювання одного органу, розвивається дисфункція сусідніх: наприклад, дискінезія жовчевивідних шляхів при виразковій хворобі дванадцятипалої кишки.

На симпозіумі в рамках гастроентерологічного тижня 23 травня 2006 року в Римі, який спонсорувався Американською асоціацією гастроентерологів, була прийнята класифікація і нові критерії діагностики функціональних гастроїнтестінальних розладів (ФГР) у дітей (Римські критерії діагностики ІІІ).

Згідно прийнятої класифікації, функціональні гастроінтестінальні розлади у дітей були розділені на 2 групи: G і H. До групи G були віднесені ФГР, які зустрічаються у новонароджених і дітей раннього віку, а до групи Н – ФГР, які зустрічаються у дітей і підлітків.

 

Класифікація функціональних гастроінтестінальних розладів у дітей


Читайте також:

  1. I. Вступна частина
  2. II Основна частина
  3. II Основна частина
  4. II Основна частина
  5. II частина
  6. II частина.
  7. II. Загальні вимоги до розробки екскурсії
  8. II. Основна частина
  9. II. Основна частина
  10. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  11. III Заключна частина
  12. III Заключна частина




Переглядів: 564

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Оцінка виконання кожним студентом вивчених практичних навичок. | G. Дитячі функціональні гастроінтестінальні розлади: Новонароджені/діти раннього віку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.