Конкретна мета самостійної підготовки до практичного заняття
На підставі отриманих знань щодо етіологічних та патогенетичних факторів найбільш поширених функціональних гастроінтестинальних розладів у дітей раннього віку знати основні клінічні та діагностичні критерії синдрому циклічної блювоти, кольки, функціональної діареї, функціонального закрепу та ознайомитись з основними принципами лікування, реабілітації і профілактики функціональних гастроінтестинальних розладів у дітей раннього віку.
Програма самостійної підготовки до практичного заняття
1.Базовий рівень підготовки.
Назви попередніх дисциплін
Необхідні навики
1. Анатомія
Знати анатомію травної системи. Будова відділів стравоходу, шлунку і кишечнику, а також їх вікові особливості.
2. Нормальна фізіологія
Знати фізіологічні особливості травлення в дитячому віці. Процеси травлення і всмоктування живильних речовин в різних відділах шлунку і кишечнику
3. Гістологія
Знати гістологічну будову тканин травної системи. Будова різних відділів стравоходу, шлунку і кишечнику, а також вікові особливості.
4. Топографічна анатомія
Знати топографічне розташування відділів стравоходу, шлунку і кишечнику, особливості розташування цих органів в дитячому віці
5. Пропедевтика педіатрії
Уміти збирати анамнез у батьків дитини, оцінювати загальний стан хворого, проводити об'єктивне обстеження хворого із захворюваннями органів травлення.
6. Оволодіння представленим у методичній вказівці учбовим матеріалом, що містить мінімальний базовий рівень знань, необхідний для засвоєння теми.
7. Робота з рекомендованою літературою за темою заняття.
8. Ознайомлення з методикою виконання визначених практичних навичок.
9. Самоконтроль отриманих знань за допомогою контрольних питань до заняття, розв’язування ситуаційних завдань та тестового контролю.