Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Конкретна мета самостійної підготовки до практичного заняття

На підставі отриманих знань щодо етіологічних та патогенетичних факторів найбільш поширених функціональних гастроінтестинальних розладів у дітей раннього віку знати основні клінічні та діагностичні критерії синдрому циклічної блювоти, кольки, функціональної діареї, функціонального закрепу та ознайомитись з основними принципами лікування, реабілітації і профілактики функціональних гастроінтестинальних розладів у дітей раннього віку.

Програма самостійної підготовки до практичного заняття

1.Базовий рівень підготовки.

Назви попередніх дисциплін Необхідні навики
1. Анатомія Знати анатомію травної системи. Будова відділів стравоходу, шлунку і кишечнику, а також їх вікові особливості.
2. Нормальна фізіологія Знати фізіологічні особливості травлення в дитячому віці. Процеси травлення і всмоктування живильних речовин в різних відділах шлунку і кишечнику
3. Гістологія Знати гістологічну будову тканин травної системи. Будова різних відділів стравоходу, шлунку і кишечнику, а також вікові особливості.
4. Топографічна анатомія Знати топографічне розташування відділів стравоходу, шлунку і кишечнику, особливості розташування цих органів в дитячому віці
5. Пропедевтика педіатрії Уміти збирати анамнез у батьків дитини, оцінювати загальний стан хворого, проводити об'єктивне обстеження хворого із захворюваннями органів травлення.

 

6. Оволодіння представленим у методичній вказівці учбовим матеріалом, що містить мінімальний базовий рівень знань, необхідний для засвоєння теми.

7. Робота з рекомендованою літературою за темою заняття.

8. Ознайомлення з методикою виконання визначених практичних навичок.

9. Самоконтроль отриманих знань за допомогою контрольних питань до заняття, розв’язування ситуаційних завдань та тестового контролю.


Читайте також:

  1. II. Навчальні цілі заняття
  2. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  3. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  4. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  5. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  6. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  7. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  9. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 408

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лікування. | Практичні навички.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.