Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Суб’єк, об’єкти реклами (Р), хар

Суб’єкти: -виробники, -ті, хто здійснює Р-у (рекламні агентства, фірми). Об’єкти: -споживачі (покупці); -посередники; -експертні організації. Рекламодавцем може бути юр або фіз особа, яка є джерелом рекламної інфор-ії, замовляє Р-у у рекламного агентства і оплачує її. Зазвичай ним виступає рекламна служба виробника або продавця товару чи послуги. Рекламодавець визнач спільно з виробником Р-и ступінь та особл-і рекламув-я певних товарів або послуг, формує план проведення рекламних заходів, погоджує бюджет створення Р-и, надає інфор-ію про переваги й особливості продукції. Виробник Р-и - фіз або юр особа, що переводить рекламну інфор-ію в готову для розповсюдження форму. Зазвичай це рекламне агентство, що здійснює на замовлення рекламодавців ф-ії, пов'язані зі створенням Р-и, проводить комплексні рекламні кампанії й окремі заходи, здійснює зв'язок із засобами розповсюдження Р-и, зокрема із ЗМІ, контролює якість виконання замовлень. Важливу роль у рекламній діял-ті відіграють спож-чі Р-и - це юр чи фіз особи, на яких спрямовано рекламне послання для спонук-я до придб-я створюв-го рекламодавцем товару або послуги.

 

 

Види реклами в залежності від цілей

Залежно від цілей виділяють рекламу: інформативну (особливо важлива на етапі виведення товару на ринок, формування первинного попиту; доводить до відома спож-ів інфор-ію про товари, їх види, призначення, показники якості, особливості, принципи дії, рівень цін тощо, а також повідомляє про місцезнаходж-я підпр-ва чи торгов-го закладу, № тел), переконувальну (важлива на етапі зростання попиту на продукцію, розширення її випуску і комерційної реалізації; заохочує спож-ча віддати перевагу тому чи ін. товару, змінює сприйняття спож-ем властивостей товару та переконує в необхідності його придбання), нагадувальну (важлива на етапах зрілості товарів; нагадує про наявність товару, місце і умови його продажу та викор-ня), підкріплювальну (підтримує спож-ча в його роздумах щодо слушного вибору товару вже після придбання), а також рекламу типу «лице фірми» (своєю солідністю, якістю, високою вартістю виготов-ня підкреслює статус фірми, її надійність, прогресивність, стабільність).


Читайте також:

  1. Але в реклами є і недоліки.
  2. Атракція як спосіб викликати довіру до реклами
  3. Аудит: поняття, завдання, предмет та об’єкти. Класифікація аудиту. Ринок аудиторських послуг
  4. Безхребетні водні об’єкти
  5. Бюджетні правовідносини: об’єкти, суб’єкти, норми бюджетного права
  6. Взаємозв'язок реклами і життєвого циклу товару
  7. Вибір каналів розповсюдження реклами
  8. Вибір цілей реклами
  9. Види діяльності та об’єкти, що становлять підвищену небезпеку для навколишнього середовища
  10. Види і функції реклами.
  11. Види реклами
  12. Види світогляду: міфологічний, релігійний та філософський (натуралістична, об’єктивно-ідеалістична, субєктивно-ідеалістичні і матеріалістичні моделі).




Переглядів: 429

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Різновиди недозвол-ої реклами (Р), їх характ-ка | Сутність та класифікації реклами (Р).

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.