Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Суб’єк, об’єкти реклами (Р), хар

Суб’єкти: -виробники, -ті, хто здійснює Р-у (рекламні агентства, фірми). Об’єкти: -споживачі (покупці); -посередники; -експертні організації. Рекламодавцем може бути юр або фіз особа, яка є джерелом рекламної інфор-ії, замовляє Р-у у рекламного агентства і оплачує її. Зазвичай ним виступає рекламна служба виробника або продавця товару чи послуги. Рекламодавець визнач спільно з виробником Р-и ступінь та особл-і рекламув-я певних товарів або послуг, формує план проведення рекламних заходів, погоджує бюджет створення Р-и, надає інфор-ію про переваги й особливості продукції. Виробник Р-и - фіз або юр особа, що переводить рекламну інфор-ію в готову для розповсюдження форму. Зазвичай це рекламне агентство, що здійснює на замовлення рекламодавців ф-ії, пов'язані зі створенням Р-и, проводить комплексні рекламні кампанії й окремі заходи, здійснює зв'язок із засобами розповсюдження Р-и, зокрема із ЗМІ, контролює якість виконання замовлень. Важливу роль у рекламній діял-ті відіграють спож-чі Р-и - це юр чи фіз особи, на яких спрямовано рекламне послання для спонук-я до придб-я створюв-го рекламодавцем товару або послуги.

 

 

Види реклами в залежності від цілей

Залежно від цілей виділяють рекламу: інформативну (особливо важлива на етапі виведення товару на ринок, формування первинного попиту; доводить до відома спож-ів інфор-ію про товари, їх види, призначення, показники якості, особливості, принципи дії, рівень цін тощо, а також повідомляє про місцезнаходж-я підпр-ва чи торгов-го закладу, № тел), переконувальну (важлива на етапі зростання попиту на продукцію, розширення її випуску і комерційної реалізації; заохочує спож-ча віддати перевагу тому чи ін. товару, змінює сприйняття спож-ем властивостей товару та переконує в необхідності його придбання), нагадувальну (важлива на етапах зрілості товарів; нагадує про наявність товару, місце і умови його продажу та викор-ня), підкріплювальну (підтримує спож-ча в його роздумах щодо слушного вибору товару вже після придбання), а також рекламу типу «лице фірми» (своєю солідністю, якістю, високою вартістю виготов-ня підкреслює статус фірми, її надійність, прогресивність, стабільність).


Читайте також:

  1. Але в реклами є і недоліки.
  2. Атракція як спосіб викликати довіру до реклами
  3. Аудит: поняття, завдання, предмет та об’єкти. Класифікація аудиту. Ринок аудиторських послуг
  4. Безхребетні водні об’єкти
  5. Бюджетні правовідносини: об’єкти, суб’єкти, норми бюджетного права
  6. Взаємозв'язок реклами і життєвого циклу товару
  7. Вибір каналів розповсюдження реклами
  8. Вибір цілей реклами
  9. Види діяльності та об’єкти, що становлять підвищену небезпеку для навколишнього середовища
  10. Види і функції реклами.
  11. Види реклами
  12. Види світогляду: міфологічний, релігійний та філософський (натуралістична, об’єктивно-ідеалістична, субєктивно-ідеалістичні і матеріалістичні моделі).




Переглядів: 476

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Різновиди недозвол-ої реклами (Р), їх характ-ка | Сутність та класифікації реклами (Р).

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.