Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Сутність та класифікації реклами (Р).

Р-довільна платна форма неперсон-ої презентації і просув-я ідей, товарів, послуг через ЗМІ. Завд-я Р:-створ-я і підтрим-я вис-го рівня популярності ідей, товарів, послуг; -підвищ-я іміджу підпр-ва та його продукції;-підтрим-я належної уваги та зацікавленості спож-ів, їх бажання діяти з метою придбання продукції. Класифік-ія:за об’єктами реклам-я: Р продуктів (ідей, товарів, послуг);Р підпр-в (партій, організацій). Залежно від цілей - -інформат-а (доводить до відома спож-ів інфор-ію про товари, їх види, признач-я), -переконув-на (заохочує спож-ча віддати перевагу тому чи ін. товару), -нагадувал-а (нагадує про наявність товару, місце, умови продажу),-підкріплюв-на (викор-ся для зменш-я сумнівів спож-ча щодо слушності вибору товару), -реклама типу «лице фірми» (підкреслює статус фірми). За цільовою аудиторією: -спрямована на сферу бізнесу (для спож-ів, які викор-ть рекламовані товари як сировину, та для торгових посередників); -спрямована на індивід-го спож-ча. За рівнем концентрації на певному сегменті ринку: -селективна (вибіркова); -масова. За ступенем охопл-я території рекламною діял-тю: -локальна (від конкретного місця продажу до території окремого пункту) -регіональна (охоплює певний регіон); -загальнонац-а (у масштабах країни); -міжнародна. За суб’єктивним принципом: -пояснювально-пропагандистська; -Р марки або певного марочного товару; -престижна; -розпродажу; -рубрична. За характером впливу на аудиторію: -жорстка (агресивний тиск на покупця з метою спонукання до купівлі товару); -м’яка. За каналами розподілу –пряма (пошта, за доп інформаційних листів), -через пресу (газети, часописи, довідники), -друкована (каталоги, буклети, листівки, календарі), -екранна (TV, слайди), -зовнішня (плакати, об’ємні конструкції, вітрини), -на транспорті.


Читайте також:

  1. T. Сутність, етіологія та патогенез порушень опорно-рухової системи
  2. Але в реклами є і недоліки.
  3. Антагоністичні - критеріальні класифікації надто спрощені, тому дослідники
  4. Атракція як спосіб викликати довіру до реклами
  5. Багатомірність і сутність культури виявляється в її основних функціях: соціальній (гуманістичній), пізнавальній, аксиологічній, семіотичній, нормативній.
  6. Базові та прикладні класифікації
  7. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. особливості побудови банківської системи в Україн
  8. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.
  9. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.
  10. Безробіття: сутність, види, соціально – економічні наслідки.
  11. Бізнес-план підприємства: сутність та складові
  12. Біологічна, соціальна та психологічна сутність здоров’я.




Переглядів: 358

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Суб’єк, об’єкти реклами (Р), хар | Засоби стимулюв-я збуту (ЗСЗ), їх хар

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.