Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Засоби стимулюв-я збуту (ЗСЗ), їх хар

ЗСЗ: 1)споживачів (споживчий тип стимул-я): знижки ціни, розповсюдж-я купонів, безкоштовні зразки товарів, підтримка постійних покупців, призи за умови купівлі певної кіл-сті товару, лотереї, конкурси, вікторини, інші форми гри, презентації нових товарів, виставки, ярмарки, надання кредиту, гарантій поверн-я товару. 2)торгов-их посередників (торговельний тип стимулюв-я): знижки оптових цін при великих партіях товару; премії за прискорений збут; спільне провед-я реклами (кооперат-а реклама); забезпеч-я роздрібної торгівлі безоплатними фірмовими носіями реклами (плакатами, планшетами, вимпелами); збільш-я комісійних виплат при довготрив-их ефект-их контактах; організація з’їздів дистриб’юторів і ділерів; безоплатне підвищ-я кваліфікації персоналу посередників; допомога і організ-ія пересувних сервісних пунктів і майстерень ділерів; допомога в оформл-і торгових площ. 3)власний збут-ий персонал: преміюв-я кращих збутових працівників; нагородж-я їх цінними подарунками; надання кращим продавцям додаткових днів відпустки; виділ-я путівок для відпочинку, організація туристичних подорожей за рахунок фірми; організ-ія конкурсів продавців із нагородж-ям переможців; розшир-я участі передовиків у прибутках фірми; викор-я широкого арсеналу моральних стимулів (почесні звання, поздоровл-я і подяки керівництва).

 

 

Сутн,задачі стимулюв збуту (СЗ)

СЗ-викор-я короткотермін-их заходів, розрахов-их на швидке реагув-я ринку у відповідь на пропонув-я підпр-вом своєї продукції. Це пряме заохоч-я споживачів придбати продукти чи послуги підпр-ва, а сфери торгівлі -включити ці товари до свого асортименту для наступного їх продажу (але реклама чи пропаганда лише популяриз-ь їх або створ-ь відповідний імідж). Осн задачами СЗ:1)забезпеч-я швидкого зрост-я обсягів збуту продукції підпр-ва; 2)заохоч-я спожив-ів опробув-и товар чи здійсн-и повторні закупки; 3)заохоч-я системи посередниц-их торгов-их організацій і працівників власного збутового апарату інтенсифік-и зусилля з реаліз-ії продукції підпр-ва.


Читайте також:

  1. II. Основні засоби
  2. III. Медико-відновлювальні засоби
  3. IX. НАУКОВИЙ СТИЛЬ І ЙОГО ЗАСОБИ У ПРОФЕСІЙНОМУ СПІЛКУВАННІ
  4. L2.T4/1.1. Засоби періодичного транспортування штучних матеріалів.
  5. L2.T4/1.2. Засоби безперервного транспортування матеріалів. Транспортери.
  6. L2.T4/1.3. Засоби дозування сипучих матеріалів.
  7. L3.T4/2. Засоби переміщення рідин.
  8. V Засоби навчання
  9. VII розділ. Маркетингові рішення з розподілу та збуту товару
  10. XIII. НАУКОВИЙ СТИЛЬ І ЙОГО ЗАСОБИ У ПРОФЕСІЙНОМУ СПІЛКУВАННІ
  11. Автоматизація технологічних процесів і транспортні засоби.
  12. Адреноблокуючі засоби.




Переглядів: 363

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сутність та класифікації реклами (Р). | Мотиви реклами:сутн,різновиди

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.