Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Засоби стимулюв-я збуту (ЗСЗ), їх хар

ЗСЗ: 1)споживачів (споживчий тип стимул-я): знижки ціни, розповсюдж-я купонів, безкоштовні зразки товарів, підтримка постійних покупців, призи за умови купівлі певної кіл-сті товару, лотереї, конкурси, вікторини, інші форми гри, презентації нових товарів, виставки, ярмарки, надання кредиту, гарантій поверн-я товару. 2)торгов-их посередників (торговельний тип стимулюв-я): знижки оптових цін при великих партіях товару; премії за прискорений збут; спільне провед-я реклами (кооперат-а реклама); забезпеч-я роздрібної торгівлі безоплатними фірмовими носіями реклами (плакатами, планшетами, вимпелами); збільш-я комісійних виплат при довготрив-их ефект-их контактах; організація з’їздів дистриб’юторів і ділерів; безоплатне підвищ-я кваліфікації персоналу посередників; допомога і організ-ія пересувних сервісних пунктів і майстерень ділерів; допомога в оформл-і торгових площ. 3)власний збут-ий персонал: преміюв-я кращих збутових працівників; нагородж-я їх цінними подарунками; надання кращим продавцям додаткових днів відпустки; виділ-я путівок для відпочинку, організація туристичних подорожей за рахунок фірми; організ-ія конкурсів продавців із нагородж-ям переможців; розшир-я участі передовиків у прибутках фірми; викор-я широкого арсеналу моральних стимулів (почесні звання, поздоровл-я і подяки керівництва).

 

 

Сутн,задачі стимулюв збуту (СЗ)

СЗ-викор-я короткотермін-их заходів, розрахов-их на швидке реагув-я ринку у відповідь на пропонув-я підпр-вом своєї продукції. Це пряме заохоч-я споживачів придбати продукти чи послуги підпр-ва, а сфери торгівлі -включити ці товари до свого асортименту для наступного їх продажу (але реклама чи пропаганда лише популяриз-ь їх або створ-ь відповідний імідж). Осн задачами СЗ:1)забезпеч-я швидкого зрост-я обсягів збуту продукції підпр-ва; 2)заохоч-я спожив-ів опробув-и товар чи здійсн-и повторні закупки; 3)заохоч-я системи посередниц-их торгов-их організацій і працівників власного збутового апарату інтенсифік-и зусилля з реаліз-ії продукції підпр-ва.


Читайте також:

  1. II. Основні засоби
  2. III. Медико-відновлювальні засоби
  3. IX. НАУКОВИЙ СТИЛЬ І ЙОГО ЗАСОБИ У ПРОФЕСІЙНОМУ СПІЛКУВАННІ
  4. L2.T4/1.1. Засоби періодичного транспортування штучних матеріалів.
  5. L2.T4/1.2. Засоби безперервного транспортування матеріалів. Транспортери.
  6. L2.T4/1.3. Засоби дозування сипучих матеріалів.
  7. L3.T4/2. Засоби переміщення рідин.
  8. V Засоби навчання
  9. VII розділ. Маркетингові рішення з розподілу та збуту товару
  10. XIII. НАУКОВИЙ СТИЛЬ І ЙОГО ЗАСОБИ У ПРОФЕСІЙНОМУ СПІЛКУВАННІ
  11. Автоматизація технологічних процесів і транспортні засоби.
  12. Адреноблокуючі засоби.




Переглядів: 414

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сутність та класифікації реклами (Р). | Мотиви реклами:сутн,різновиди

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.