Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Мотиви реклами:сутн,різновиди

Пошук творчої ідеї рекламного зверн-я пов’язаний з такими мотивами, на які робиться наголоси у рекламі даного товару. Ці мотиви об’єднано у групи: раціональні (мотиви якості, економії, здоров’я, надійності і гарантій); емоційні (мотиви радості свободи, самореаліз-ії); моральні (апелюють до почуття справедлив-і та порядності). Мотиви реклами можуть бути первинними або вторинними в залежності від критеріїв, покладених в основу їх класифікації. До первинних відносяться - якість, особливості та відмінності від товарів-конкурентів, прочн-ь, довготривал-ь, надійн-ь, безпечн-ь. До втор-их мотивів відноситься-якість та широта послуг, повнота асортименту товару, досвід підпр-ва по вир-ву даної продукції, успіх на виставках, лабораторні тести по віднош-ю до якості товару.

Сутність і засоби паблік рілейшнз (ПР)

ПР-неособистісне стимулюв-я попиту на товар, послугу або створ-я доброзичливого ставл-я до вир-ка за доп. розміщ-я у пресі, теле- і радіопередачах, у спектаклях вигідних даних про товар та його вир-ка. До ПР зверт-я з метою популяризації марочних та звич-их товарів, створ-я іміджу особам, фірмам, краї-нам (зацікавл-я туристів, іноз-их інвесторів, створ-я репутації в між-нар. співтоваристві).ПР склад-ся з напрямків:1)паблісіті (пропаганди) -неоплач-а, некомер-на форми розповсюдж-я позитивної інф-ї про п-во та його продукцію через засоби мас-ї інф-ї чи безпосередньо зі сцени; 2)спонсорство- с-ма взаємовигідних договірних відносин між спонсором і субсидованою стороною.Засоби пабліситі:1)Встановл-я і підтримка зв’язків із пресою;2)Участь представників фірми в роботі з’їздів, конфер-ій і семінарів профес-х чи громад-их організ-ій. 3)Організ-ія фірмою різних заходів, що мають хар-р події.4)Тов-а пропаганда. 5)Лобіюв-я. Засоби спонсорства (С): 1)С-во у сфері спорту; 2)С-во у сфері культури; 3)С-во у соц. сфері.


Читайте також:

  1. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  2. Види і мотиви злиття і поглинання
  3. До структурних елементів мотивації відносять: потреби, інтереси, цінності, ціннісні орієнтації і мотиви.
  4. Залізничні або трамвайні локомотиви, рухомий склад, шляхове обладнання та арматура, СИГНАЛІЗАЦІЯ
  5. Заощадження домогосподарств, їх класифікація, мотиви та чинники
  6. І. Усвідомлювані мотиви
  7. Колективізація: мотиви, хід здійснення, результати. Економічні та соціальні наслідки колективізації в Україні.
  8. Мотиви виховання
  9. Мотиви заощаджень та основні тенденції заощадження населення Україні.
  10. Мотиви можуть бути розділені на дві великі групи.
  11. Мотиви особистості
  12. Мотиви поведінки тварин




Переглядів: 862

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Засоби стимулюв-я збуту (ЗСЗ), їх хар | Осн засоби паблік рілейшнз, хар

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.