Пошук творчої ідеї рекламного зверн-я пов’язаний з такими мотивами, на які робиться наголоси у рекламі даного товару. Ці мотиви об’єднано у групи: раціональні (мотиви якості, економії, здоров’я, надійності і гарантій); емоційні (мотиви радості свободи, самореаліз-ії); моральні (апелюють до почуття справедлив-і та порядності). Мотиви реклами можуть бути первинними або вторинними в залежності від критеріїв, покладених в основу їх класифікації. До первинних відносяться - якість, особливості та відмінності від товарів-конкурентів, прочн-ь, довготривал-ь, надійн-ь, безпечн-ь. До втор-их мотивів відноситься-якість та широта послуг, повнота асортименту товару, досвід підпр-ва по вир-ву даної продукції, успіх на виставках, лабораторні тести по віднош-ю до якості товару.
Сутність і засоби паблік рілейшнз (ПР)
ПР-неособистісне стимулюв-я попиту на товар, послугу або створ-я доброзичливого ставл-я до вир-ка за доп. розміщ-я у пресі, теле- і радіопередачах, у спектаклях вигідних даних про товар та його вир-ка. До ПР зверт-я з метою популяризації марочних та звич-их товарів, створ-я іміджу особам, фірмам, краї-нам (зацікавл-я туристів, іноз-их інвесторів, створ-я репутації в між-нар. співтоваристві).ПР склад-ся з напрямків:1)паблісіті (пропаганди) -неоплач-а, некомер-на форми розповсюдж-я позитивної інф-ї про п-во та його продукцію через засоби мас-ї інф-ї чи безпосередньо зі сцени; 2)спонсорство- с-ма взаємовигідних договірних відносин між спонсором і субсидованою стороною.Засоби пабліситі:1)Встановл-я і підтримка зв’язків із пресою;2)Участь представників фірми в роботі з’їздів, конфер-ій і семінарів профес-х чи громад-их організ-ій. 3)Організ-ія фірмою різних заходів, що мають хар-р події.4)Тов-а пропаганда. 5)Лобіюв-я. Засоби спонсорства (С): 1)С-во у сфері спорту; 2)С-во у сфері культури; 3)С-во у соц. сфері.