Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Мотиви реклами:сутн,різновиди

Пошук творчої ідеї рекламного зверн-я пов’язаний з такими мотивами, на які робиться наголоси у рекламі даного товару. Ці мотиви об’єднано у групи: раціональні (мотиви якості, економії, здоров’я, надійності і гарантій); емоційні (мотиви радості свободи, самореаліз-ії); моральні (апелюють до почуття справедлив-і та порядності). Мотиви реклами можуть бути первинними або вторинними в залежності від критеріїв, покладених в основу їх класифікації. До первинних відносяться - якість, особливості та відмінності від товарів-конкурентів, прочн-ь, довготривал-ь, надійн-ь, безпечн-ь. До втор-их мотивів відноситься-якість та широта послуг, повнота асортименту товару, досвід підпр-ва по вир-ву даної продукції, успіх на виставках, лабораторні тести по віднош-ю до якості товару.

Сутність і засоби паблік рілейшнз (ПР)

ПР-неособистісне стимулюв-я попиту на товар, послугу або створ-я доброзичливого ставл-я до вир-ка за доп. розміщ-я у пресі, теле- і радіопередачах, у спектаклях вигідних даних про товар та його вир-ка. До ПР зверт-я з метою популяризації марочних та звич-их товарів, створ-я іміджу особам, фірмам, краї-нам (зацікавл-я туристів, іноз-их інвесторів, створ-я репутації в між-нар. співтоваристві).ПР склад-ся з напрямків:1)паблісіті (пропаганди) -неоплач-а, некомер-на форми розповсюдж-я позитивної інф-ї про п-во та його продукцію через засоби мас-ї інф-ї чи безпосередньо зі сцени; 2)спонсорство- с-ма взаємовигідних договірних відносин між спонсором і субсидованою стороною.Засоби пабліситі:1)Встановл-я і підтримка зв’язків із пресою;2)Участь представників фірми в роботі з’їздів, конфер-ій і семінарів профес-х чи громад-их організ-ій. 3)Організ-ія фірмою різних заходів, що мають хар-р події.4)Тов-а пропаганда. 5)Лобіюв-я. Засоби спонсорства (С): 1)С-во у сфері спорту; 2)С-во у сфері культури; 3)С-во у соц. сфері.


Читайте також:

  1. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  2. Види і мотиви злиття і поглинання
  3. До структурних елементів мотивації відносять: потреби, інтереси, цінності, ціннісні орієнтації і мотиви.
  4. Залізничні або трамвайні локомотиви, рухомий склад, шляхове обладнання та арматура, СИГНАЛІЗАЦІЯ
  5. Заощадження домогосподарств, їх класифікація, мотиви та чинники
  6. І. Усвідомлювані мотиви
  7. Колективізація: мотиви, хід здійснення, результати. Економічні та соціальні наслідки колективізації в Україні.
  8. Мотиви виховання
  9. Мотиви заощаджень та основні тенденції заощадження населення Україні.
  10. Мотиви можуть бути розділені на дві великі групи.
  11. Мотиви особистості
  12. Мотиви поведінки тварин




Переглядів: 815

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Засоби стимулюв-я збуту (ЗСЗ), їх хар | Осн засоби паблік рілейшнз, хар

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.