Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Мотиви виховання

Мотиви виховання— це спонукальна причина дій і вчинків людини. Внутрішні спонукальні чинники певних дій і вчинків людини зумовлюються передусім анатомо-фізіологічними і со­ціально-психологічними потребами.

Американський психолог Е. Маслоу змоделював ієрархічну багатоступеневу піраміду потреб людини, усі компоненти якої перебувають у діалектичному взаємозв'язку (рис. 3.4).

Рис. 3.4. Структура мотивів виховання

В цілому ці компоненти системи потреб ніби внутрішньо програмують виховний процес. Якщо якась ланка випадає, по­рушується цілісність структури, а отже й програма виховного процесу.

У процесі виховання дітей, які мають недостатній соціаль­ний досвід, педагог має постійно дбати про формування у них певних мотивів виховання шляхом актуалізації в першу чергу необхідних потреб. Поступово в міру оволодіння знаннями, до­статнім соціальним досвідом кожна особистість самостійно по­чинає усвідомлювати потреби, які стимулюють внутрішні спо­нукальні сили — мотиви, програмує процес самовиховання.


Читайте також:

  1. IV. Самовиховання.
  2. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  3. Англійська система фізичного виховання. Діяльність Томаса Арнольда.
  4. Аспекти фізичного виховання, його засоби в українській етнопедагогіиі
  5. Б) Принцип народності виховання
  6. Базові поняття теорії і методики фізичного виховання.
  7. Батьки мають право обирати форми та методи виховання, крім тих, які суперечать закону, моральним засадам суспільства.
  8. Більш широке залучення до управлінської діяльності талановитої молоді, жінок, а також виховання лідерів у сфері освіти.
  9. В галузі фізичного виховання
  10. В. Особливості навчання і виховання в Кисво-Могилянській академії
  11. В.О. Сухомлинський про розумове виховання
  12. Взаємозв'язок навчання, виховання та розвитку психіки




Переглядів: 3660

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Фактори виховання | Структура виховного процесу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.