Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Мотиви виховання

Мотиви виховання— це спонукальна причина дій і вчинків людини. Внутрішні спонукальні чинники певних дій і вчинків людини зумовлюються передусім анатомо-фізіологічними і со­ціально-психологічними потребами.

Американський психолог Е. Маслоу змоделював ієрархічну багатоступеневу піраміду потреб людини, усі компоненти якої перебувають у діалектичному взаємозв'язку (рис. 3.4).

Рис. 3.4. Структура мотивів виховання

В цілому ці компоненти системи потреб ніби внутрішньо програмують виховний процес. Якщо якась ланка випадає, по­рушується цілісність структури, а отже й програма виховного процесу.

У процесі виховання дітей, які мають недостатній соціаль­ний досвід, педагог має постійно дбати про формування у них певних мотивів виховання шляхом актуалізації в першу чергу необхідних потреб. Поступово в міру оволодіння знаннями, до­статнім соціальним досвідом кожна особистість самостійно по­чинає усвідомлювати потреби, які стимулюють внутрішні спо­нукальні сили — мотиви, програмує процес самовиховання.


Читайте також:

  1. IV. Самовиховання.
  2. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  3. Англійська система фізичного виховання. Діяльність Томаса Арнольда.
  4. Аспекти фізичного виховання, його засоби в українській етнопедагогіиі
  5. Б) Принцип народності виховання
  6. Базові поняття теорії і методики фізичного виховання.
  7. Батьки мають право обирати форми та методи виховання, крім тих, які суперечать закону, моральним засадам суспільства.
  8. Більш широке залучення до управлінської діяльності талановитої молоді, жінок, а також виховання лідерів у сфері освіти.
  9. В галузі фізичного виховання
  10. В. Особливості навчання і виховання в Кисво-Могилянській академії
  11. В.О. Сухомлинський про розумове виховання
  12. Взаємозв'язок навчання, виховання та розвитку психіки




Переглядів: 3545

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Фактори виховання | Структура виховного процесу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.