Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Осн засоби паблік рілейшнз, хар

ПР склад з напрямків:1)паблісіті (пропаганди); Осн-і засоби:*Встановл-я і підтримка зв’язків із пресою: •провед-я фірмою прес-конференцій та брифінгів, на яких обговор-ь її досягн-я, проблеми та перспективи; •розсил-я у ЗМІ прес-релізів (інформ-их повідомлень); •напис-я статей про фірму, її товари, д-сть у справі охорони довкілля; •організація інтерв’ю з керівництвом фірми в ЗМІ; •публік-ія щорічних офіц-их звітів про д-сть фірми.*Участь представників фірми в роботі з’їздів, конференцій і семінарів профес-х чи громад-их організацій. *Організ-ія фірмою різних заходів, що мають хар-р події (організація спец. заходів, пов’язаних з ювілеєм фірми або певною знаменною подією в житті країни, святом). *Тов-а пропаганда-д-сть, спрям-а на популяризацію певного виду товару, який з різних причин ринок недостатньо визнає, незважаючи на його позитивні властив-і. *Лобіюв-я-цілеспрям-а д-сть фірми у справі впливу на органи держ-ї влади для прийн-я потрібних нормат-их актів та створ-я сприятливих для неї умов функц-я. 2)спонсорство(С). Засоби: 1)С-о у сфері спорту; 2)С-о у сфері культури; 3)С-о у соц. сфері.

Сутність, роль та завд-я каналів розподілу (КР) в системі М-гу

КР (або дистрибуційний)-шлях, що форм-я частково впорядкованою сукупністю юрид-их або фіз-их осіб (постач-ків, вир-ка й посередників), що об’єднані для досягн-я спільної мети, і забезпеч-ь створ-я та довед-я товарів до кінц-го споживача. Осн-ою метою каналу розподілу є забезпеч-я доступності товарів до спожив-ів, що передбач викон-я таких завдань: 1)точне визнач-я потреби цільового ринку; 2)формув-я ефект-их каналів розподілу; 3)створ-я умов для швидкої зустрічі покупця з товаром. Відіграє важливу роль у М-вій політиці розподілу, яка направлена на формув-я відносин з учасниками (посередниками) каналу розподілу, бо є провідною ланкою у довед-і товару до кінц-о споживача.


Читайте також:

  1. II. Основні засоби
  2. III. Медико-відновлювальні засоби
  3. IX. НАУКОВИЙ СТИЛЬ І ЙОГО ЗАСОБИ У ПРОФЕСІЙНОМУ СПІЛКУВАННІ
  4. L2.T4/1.1. Засоби періодичного транспортування штучних матеріалів.
  5. L2.T4/1.2. Засоби безперервного транспортування матеріалів. Транспортери.
  6. L2.T4/1.3. Засоби дозування сипучих матеріалів.
  7. L3.T4/2. Засоби переміщення рідин.
  8. V Засоби навчання
  9. XIII. НАУКОВИЙ СТИЛЬ І ЙОГО ЗАСОБИ У ПРОФЕСІЙНОМУ СПІЛКУВАННІ
  10. Автоматизація технологічних процесів і транспортні засоби.
  11. Адреноблокуючі засоби.
  12. Адреноблокуючі засоби.




Переглядів: 345

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Мотиви реклами:сутн,різновиди | Ф-ії учасників каналу розподілу, їх хар

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.