Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Ф-ії учасників каналу розподілу, їх хар

Осн-ми учасниками каналів розподілу є торговельні посередники - торгов-і організації, підпр-ва або особи, які перепродають товар для задовол-я потреб ринку і отрим-я прибутку. Виділ-ь такі ф-ії:1)задовол-я запитів спожив-ів; 2)збир-я інформ-ії;3)стимулюв-я попиту; 4)встановл-я і підтрим-я зв’язків із потенц-и споживач-и;5)підвищ-я споживчої цінності товарів і послуг за умов покращення дизайну товару, полегш-я процедури придоб-я, економії часу споживачів, а також підвищ-я зручності процесу придоб-я;6)організація товарного руху, у тому числі транспортув-я і складув-я товару; 7)часткове чи повне фінансув-я витрат на функт-я каналу; кредитув-я;8)прийняття на себе ризиків (часткове чи повне) від функт-ня каналу і збуту товару.

Роль прямого та посереднього М-гу в маркетинговій політиці розподілу

Прямий М-г-це інтерактивна М-ва система розподілу товарів в межах якої викор-ся різні засоби для безпосереднього зв’язку з потенційними споживачами з метою отрим-я відгуку або здійсн-я купівлі у будь-якому регіоні ринку. Він забезпеч комунікаційну відбіркову ефектив-ь, персоніфікацію зверн-я та розвиток сталих зв’язків. Викор-я прямого М-гу дозвол зменшити витрати на штатний торговий персонал і забезп-и економію часу пов’язану з купівлею товару. Посередн-ий М-г-М-г за участю посередників. Посередн-а діяльність у каналах розподілу - викон-я спеціаліз-и підпр-ми, організаціями чи окремими особами спец-их функцій щодо сприяння налагоджув-ю та реалізації комерційних відносин і споживачів на тов-му ринку. Система збуту з посередниками передбач продаж продукції товаровир-ком операторам ринку, які здійсн-ь її реалізацію. У товаровир-ків відпадає потреба у великих складах, транспорті, магазинах, збутовому персоналові. Осн-ий недолік полягає в тому, що товаровир-ик не може отримати за свою продукцію макс-у ринкову ціну.


Читайте також:

  1. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  2. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  3. Безпека учасників дорожнього руху.
  4. Біржове страхування (хеджування) учасників біржової торгівлі від несприятливих для них коливань цін
  5. В залежності від того, хто може вимагати виконання договору,останні поділяються на договори, що укладаються на користь їх учасників, та договори на користь третьої особи.
  6. Весь тиск падає в тракті витяжного каналу, при цьому опір входу пові1
  7. Вибір структури каналу розподілу. Управління каналами розподілу.
  8. Видами співучасників злочину, поряд із виконавцем, є організатор, підбурювач та пособник.
  9. Види договорів і контрактів. Розподіл функцій учасників проекту
  10. Види співучасників
  11. Види співучасників
  12. Види співучасників




Переглядів: 374

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Осн засоби паблік рілейшнз, хар | Гориз (ГК) і вертик-і (ВК) конфлікти в каналах розподілу: сутн та характеристика

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.