Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Гориз (ГК) і вертик-і (ВК) конфлікти в каналах розподілу: сутн та характеристика

Г наз К-т, який виникає між компаніями, які знаход-я на одному і тому ж рівні каналу розподілу. Причини ГК: 1)вихід посередника за межі свого району; 2)продаж різними посередн-и тих самих видів і торгових марок товарів. Щоб уникнути конфліктів треба забезп-и права, однакову підтримку та можливість одерж-я прибутку. Напр-д, франчайзі компанії Pizza Inn можуть оскарж-ь на інших франчайзі цієї ж компанії за те, що останні змін-ь інгредієнти, погано обслуг-ь клієнтів, що підрив-є імідж всієї компанії. ВК виник між різними рівнями каналів (вир-ик-оптовик;оптовик-роздрібний торгов-ь). Прич-и конфліктів: 1)«обхід» суб'єктом каналу інш учасника і продаж або купівля ним товару самостійно; 2)незгоди щодо розподілу прибутку між рівнями каналу; 3)думка товаровир-ка, що торговці не приділ-ь необхідної уваги його товарам; 4)намаг-я посередника встан-и контроль над ринком, усунувши від цього процесу вир-ка. Напр-д, конфлікт між McDonald's та деякими її дилерами, що виник в результаті невгамовного прагн-я компанії до розшир-я діяльності, яке призвело до того, що нові підпр-ва стали відбирати клієнтів у тих, хто вже працював у цьому районі.

Рівні каналу розподілу,їх характерист

У процесі виріш-я питання про канали збуту розрізн-ь: 1)Канал нульов-о рівня (канал прямого М-гу), що склад-я з вир-ка, який безпосередньо продає товар клієнту. При цьому продавець викор-ує 3 способи прямого продажу: •Торгівля через магазини, що належ вир-ві; •Посилкова торгівля; •Торгівля врознос. 2)Канал однорівневий, що включ в себе ще одного посередника, (зазвичай роздрібні торговці). 3)Дворівневий канал, що включ в себе роздрібних і оптових торговців. 4)Трирівневий канал, що склад-я з 3 посередників: оптовий, дрібнооптовий і роздрібний продавець. Переваги багаторівневих каналів: 1)Посередники вже мають свою власну клієнтуру, що автоматично розшир клієнтуру продавця. 2)Підпр-ву немає необхідності форм-и власне складське госп-во. Недоліки багаторівн-их каналів: 1)Може виникнути залежність від посередника. 2)Може втрат-я безпосер-ій контакт вир-ка з клієнтами.

 


Читайте також:

  1. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  2. II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
  3. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  4. V.3. Общая характеристика кадрового состава муниципальной службы в республике Коми на 2004 год.
  5. Аварії на хімічно-небезпечних об’єктах та характеристика зон хімічного зараження.
  6. Автобіографія. Резюме. Характеристика. Рекомендаційний лист
  7. Автокореляційна характеристика системи
  8. Амплітудно-частотна характеристика, смуга пропускання і загасання
  9. Анализ устойчивости по логарифмическим частотным характеристикам.
  10. Аналіз розриву», його характеристика
  11. Аналіз структури та динаміки необоротних активів за даними Ф№1 «Баланс» (на прикладі ВАТ «Горизонт»)
  12. Анатомо-біомеханічна характеристика положень і рухів тіла




Переглядів: 375

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ф-ії учасників каналу розподілу, їх хар | Фактори, які вплив-ь на вибір каналу розподілу та їх хар

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.