Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Критерії оцінювання знань студентів з кожного модуля.

Якість засвоєння модулів оцінюється за бально-рейтинговою шкалою (національною і шкалою ECTS)

 

Оцінка за шкалою ECTS Визначення За шкалою
національною бально-рейтинговою
A Відмінно – відмінне виконання роботи або відповідь без помилок (відмінно) 90-100
B Дуже добро – виконання роботи з незначними помилками (до 5%) (добре) 82-89
C Добре – взагалі правильна робота, відповідь з кількома незначними помилками (до 10%) 75-81
D Задовільно – непогано, але з певною кількістю помилок, які не заважають достатньо повному висвітленню питання, відповіді (до 25%) (задовільно) 69-74
E Достатньо – виконання робіт задовольняє мінімальні критерії для позитивної оцінки (до 40 %) 60-68
FX Незадовільно – потрібно додатково працювати для отримання позитивної роботи (незадовільно) 35-59
F Незадовільно – необхідна серйозна подальша робота для отримання позитивної оцінки 1-34

 

 

Методи навчання: за джерелом інформації – вербальні, герменевтичний та феноменологічний методи, історичний метод, наочні, логічні, практичні; за рівнем включення у пізнавальну самостійну діяльність – пояснювально-ілюстративний, репродуктивний, проблемного викладу, частково-пошуковий, дослідницький; за компонентами навчальної діяльності – організації і здійснення навчально-пізнавальної діяльності, стимулювання, мотивації навчальної діяльності, контролю, аналізу, оцінювання навчальної діяльності.

Методичне забезпечення: опорні конспекти лекцій, методичні рекомендації до семінарських занять, самостійної роботи, виконання індивідуально-дослідницьких завдань, ілюстративні матеріали.

Методи контролю: усна, письмова і практична перевірка знань.

Форми контролю:

Поточний контроль:

опитування під час семінарських занять, оцінка якості доповідей, співдоповідей та рефератів, індивідуально-контрольні співбесіди, тестування, оцінка виконання модульних та проектних завдань.

Модульний контроль:

· Модульна контрольна робота

· Виконання і захист ІНДЗ

· Надання опублікованої статті, тез доповіді тощо.

Підсумковий контроль –іспит.

 

Сума балів за заліковими модулями Заліковий модуль І МКР Заліковий модуль II МКР Заліковий модуль III МКР Сума
Змістові модулі Зм.м. 1 Зм.м. 2 Зм.м. 3 Зм.м. 4 Зм.м. 5 Зм.м. 6 Зм.м. 7 Зм.м. 8 Зм.м. 9 Зм.м. 10 Зм.м. 11
Лекції, семінари
СРС
Індивід. науково-дослід. робота
Сума

Читайте також:

  1. I. Актуалізація знань учнів
  2. I. Контроль і закріплення знань учнів
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів




Переглядів: 334

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Місце дисципліни у навчальному процесі | Пояснення до розподілу балів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.