Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



МОДУЛЬ № 1. Змістовий модуль № 2. Тема № 4. Гострі бронхіти у дітей.

1. Визначення теми. Бронхіт– запальне захворювання бронхів різноманітної етіології, патогномонічними клінічними симптомами якого є кашель та хрипи (сухі та незвучні різнопухирчасті вологі) в бронхіальному дереві при відсутності інфільтративних та вогнищевих змін легеневої тканини.

2.Актуальність теми.Захворювання респіраторного тракту мають найбільшу питому вагу в структурі дитячої інфекційної захворюваності. Хвороби бронхолегеневої системи у дітей виникають частіше і протікають важче, ніж у дорослих, з швидким розвитком дихальної недостатності, що пов’язане як з анатомо-фізіологічними особливостями органів дихання, так і недосконалістю імунологічної реактивності дитячого організму.

Анатомо-фізіологічні особливості дихальної системи та недосконалість імунологічної реактивності у дітей визначають схильність до захворювань бронхолегеневої системи. Захворювання респіраторного тракту мають найбільшу питому вагу в структурі дитячої інфекційної захворюваності.

Найбільш частою формою ураження органів дихання у дітей є бронхіти. Захворюваність гострим бронхітом складає близько 100 на 1000 дітей на рік. У дітей першого року життя вона складає 75 на 1000 дітей. Знання етіопатогенезу, клінічних особливостей, рання та точна діагностика бронхітів, вибір раціональної терапії мають велике значення в зниженні показників смертності, попередженні рецидивування та хронізації процесу.

Усе зазначене підкреслює актуальність даної теми і зумовлює необхідність її поглибленого вивчення.

3.Кінцеві цілі навчання на практичному занятті:

Знати:

·класифікацію захворювань бронхолегеневої системи;

· етіологію, фактори ризику виникнення, патогенез різних видів гострих бронхітів у дітей;

· ведучі патофізіологічні механізми, які визначають клініку;

· клінічні прояви бронхітів, які відповідають різним формам захворювання;

· особливості перебігу бронхітів, спричинених різними збудниками;

· методи діагностики та інтерпретацію результатів лабораторно-інструментальних досліджень бронхолегеневої системи ;

· принципи лікування бронхітів та особливості терапії в залежності від різновиду

захворювання;

● фармакокінетику та фармакодинаміку препаратів, які використовують для лікування

даних захворювань.

Уміти :

· зібрати анамнез, проводити клінічне обстеження дітей із захворюваннями бронхо-

легеневої системи;

· проаналізувати основні діагностичні критерії різних форм гострих бронхітів у дітей;

· виявляти провідні клінічні синдроми при захворюваннях бронхолегеневої системи;

· оцінити ускладнення при гострих бронхітах;

· інтерпретувати результати клінічного, лабораторного та інструментального обстежень

дітей з патологією бронхолегеневої системи;

· диференціювати гострі бронхіти з іншими захворюваннями;

· скласти діагностичний алгоритм при різних клінічних формах гострих бронхітів удітей;

· скласти алгоритм лікування різних форм гострих бронхітів.

4. Мета практичного заняття: вміти встановити діагноз госторого бронхіту за допомогою об`активних і додаткових методів дослідження.


Читайте також:

  1. III. КРИТЕРІЇ ДОПУСКУ ДО СКЛАДАННЯ ПІДСУМКОВОГО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ (ЕКЗАМЕНУ).
  2. V міні – модуль
  3. Анатомо - фізіологічні особливості пішкірно - жирової клітковини у дітей.
  4. Анатомо-фізіологічні особливості органів травлення у дітей.
  5. Блок (модуль) 1
  6. Взаємні права та обов’язки батьків і дітей.
  7. Видатні діячі культури про роль книги у вихованні дітей.
  8. Види та методи контролю за динамікою розвитку і станом здоров’я дітей.
  9. Високочастотні перетворювачі модульної структури
  10. Відповідність підсумкових модульних рейтингових оцінок у балах оцінкам за шкалою ECTS та національною шкалою
  11. Відповідність поточної семестрової модульної рейтингової оцінки в балах оцінці за національною шкалою
  12. Вікова періодизація дітей.




Переглядів: 419

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Технологічна карта практичного заняття. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.