МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
МОДУЛЬ № 1. Змістовий модуль № 2. Тема № 4. Гострі бронхіти у дітей.1. Визначення теми. Бронхіт– запальне захворювання бронхів різноманітної етіології, патогномонічними клінічними симптомами якого є кашель та хрипи (сухі та незвучні різнопухирчасті вологі) в бронхіальному дереві при відсутності інфільтративних та вогнищевих змін легеневої тканини. 2.Актуальність теми.Захворювання респіраторного тракту мають найбільшу питому вагу в структурі дитячої інфекційної захворюваності. Хвороби бронхолегеневої системи у дітей виникають частіше і протікають важче, ніж у дорослих, з швидким розвитком дихальної недостатності, що пов’язане як з анатомо-фізіологічними особливостями органів дихання, так і недосконалістю імунологічної реактивності дитячого організму. Анатомо-фізіологічні особливості дихальної системи та недосконалість імунологічної реактивності у дітей визначають схильність до захворювань бронхолегеневої системи. Захворювання респіраторного тракту мають найбільшу питому вагу в структурі дитячої інфекційної захворюваності. Найбільш частою формою ураження органів дихання у дітей є бронхіти. Захворюваність гострим бронхітом складає близько 100 на 1000 дітей на рік. У дітей першого року життя вона складає 75 на 1000 дітей. Знання етіопатогенезу, клінічних особливостей, рання та точна діагностика бронхітів, вибір раціональної терапії мають велике значення в зниженні показників смертності, попередженні рецидивування та хронізації процесу. Усе зазначене підкреслює актуальність даної теми і зумовлює необхідність її поглибленого вивчення. 3.Кінцеві цілі навчання на практичному занятті: Знати: ·класифікацію захворювань бронхолегеневої системи; · етіологію, фактори ризику виникнення, патогенез різних видів гострих бронхітів у дітей; · ведучі патофізіологічні механізми, які визначають клініку; · клінічні прояви бронхітів, які відповідають різним формам захворювання; · особливості перебігу бронхітів, спричинених різними збудниками; · методи діагностики та інтерпретацію результатів лабораторно-інструментальних досліджень бронхолегеневої системи ; · принципи лікування бронхітів та особливості терапії в залежності від різновиду захворювання; ● фармакокінетику та фармакодинаміку препаратів, які використовують для лікування даних захворювань. Уміти : · зібрати анамнез, проводити клінічне обстеження дітей із захворюваннями бронхо- легеневої системи; · проаналізувати основні діагностичні критерії різних форм гострих бронхітів у дітей; · виявляти провідні клінічні синдроми при захворюваннях бронхолегеневої системи; · оцінити ускладнення при гострих бронхітах; · інтерпретувати результати клінічного, лабораторного та інструментального обстежень дітей з патологією бронхолегеневої системи; · диференціювати гострі бронхіти з іншими захворюваннями; · скласти діагностичний алгоритм при різних клінічних формах гострих бронхітів удітей; · скласти алгоритм лікування різних форм гострих бронхітів. 4. Мета практичного заняття: вміти встановити діагноз госторого бронхіту за допомогою об`активних і додаткових методів дослідження. Читайте також:
|
||||||||
|