Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Задача 6.

До приймального відділення дитячої лікарні звернулись батьки 5-річної дитини зі скаргами на лихоманку (37,9), задишку, вологий непродуктивний кашель, нежить, поганий апетит, капризність. Дитина хворіє протягом 3-х тижнів: були нежить, температура, поганий апетит. Через 3 дні від початку захворювання температура нормалізувалась, але нежить та поганий апетит зберігались, потім з’явився перемінний кашель (сухий та вологий), який непокоїв дитину протягом 2-х тижнів. Напередодні звернення раптово підвищилась температура, посилився кашель, з’явилась задишка, з приводу чого батьки звернулись у лікарню.

Об’єктивно – стан дитини тяжкий за рахунок інтоксикації, гіпертермії та дихальної недостатності. Перкуторно над легенями притуплення під лопаткою ліворуч, праворуч – тимпанічний відтінок легеневого звуку. Аускультативно: вологі середньопухирцеві хрипи з двох сторін, ліворуч під лопаткою – бронхіальній відтінок звуку.

Ваш попередній діагноз, які обстеження необхідно зробити терміново, та з якою метою.

Призначити лікування.

Задача 7.

До пульмонологічного відділення обласної лікарні звернулись батьки 10-річної дитини з приводу того, що дитина кашляє протягом 4-х місяців. З анамнезу відомо, що 3 місяці тому дитина перенесла пневмонію, яку лікували вдома під наглядом знайомого терапевта. Дитина приймала антибактеріальний препарат через рот протягом 3 днів. Назву препарату батьки не пам’ятають. Після проведеного лікування дитина почувалася відносно задовільно, зі слів терапевта, кількість хрипів зменшилась. Але протягом всього часу дитина продовжувала кашляти. Напередодні звернення у дитини піднялася температура, кашель посилився, з'явилась задишка.

Об'єктивно – стан дитини середньо важкий за рахунок інтоксикаційного та респіраторного синдромів. Шкіра чиста, бліда, синці під очима, температура 37,9. Після фізичного навантаження спостерігається змішана задишка. Перкуторний тон над легенями не змінений, аускультативно – жорстке дихання, велика кількість різнопухирцевих хрипів з обох сторін, ліворуч під лопаткою – дрібно пухирцеві хрипи, які не змінюються після кашлю. На рентгенограмі органів грудної порожнини – інфільтративні запальні вогнища ліворуч.

Встановити діагноз, призначити лікування.


Читайте також:

  1. Б. Задача
  2. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача
  3. Взаємне положення прямої і площини. Друга позиційна задача.
  4. Вторая задача анализа на чувствительность
  5. Головна задача м/н фінансового менеджменту полягає у оцінці короткострокових і довгострокових активів і зобов’язань фірми у часовому і просторовому використанні м/н ринків.
  6. Двоїста задача
  7. Двухмерная задача Коши
  8. З праці В. Леніна «О задачах пролетариата в данной революции»
  9. Загальна задача лінійного програмування (ЗЛТ)
  10. Задача # 12 (з тих, що вона скидувала)
  11. Задача 1
  12. ЗАДАЧА 1




Переглядів: 450

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача 3. | Задача 8.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.