Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Задача 8.

До дільничного педіатра звернулася мати 11-річної дитини з приводу того, що дитина кашляє впродовж 3-х тижнів. Захворювання почалося з підвищення температури (37,5) протягом 4-х днів, сухого нападоподібного кашлю, сиплого голосу. До лікаря не зверталися, після нормалізації температури дитина продовжувала відвідувати школу. Причиною звернення до лікаря є збереження кашлю.

Об'єктивно: стан дитини среднетяжкий за рахунок інтоксикації і респіраторного синдрому. Шкіра чиста, бліда, задня стінка глотки гиперемірована і зерниста, спостерігається полілімфоаденопатія. Над легенями перкуторно притуплення в міжлопатковому просторі, аускультативно – сухі свистячі хрипи з 2-х сторін на видиху, видих подовжений, праворуч під лопаткою дрібнопухирцеві хрипи, які не змінюються після кашлю.

Загальний аналіз крові: Нв 115 г/л, лейкоцити – 9,0х109/л, п – 7, з – 43, л – 40, е – 4, м – 6, ШОЕ – 30 мм/год. На рентгенограмі органів грудної клітини – вогнищеві тіні праворуч розміром 2х2 см, синуси вільні, конфігурація серця не змінена.

Ваш діагноз, яку етіологію захворювання можна запідозрити? Призначити необхідне лікування.

Задача 9.

У поліклініку звернулася мати 8-річної дитини з скаргами на кашель, субфебрільную температуру (37,3), стомлюваність, задишку при фізичному навантаженні.

Об'єктивно: стан середньотяжкий за рахунок інтоксикації, респіраторного синдрому. Шкіра чиста, бліда, синці під очима, після 10 присідань у дитини спостерігається задишка змішаного характеру. Над легенями перкуторно коробочний відтінок звуку, аускультативно – жорстке дихання, поодинокі сухі і вологі різнопухирцеві хрипи з 2х сторін.

Загальний аналіз крові: Нв 115 г/л, лейкоцити – 11,0х109/л, п – 10, з – 60, л – 20, е – 4, м – 6, ШОЕ – 30 мм/год. Враховуючи тривалість захворювання і виражений інтоксикаційний синдром, педіатр провела рентгенографію органів грудної порожнини. На рентгенограмі – легочной малюнок деформований, спостерігається ячєїстость, тіні у вигляді «лапатого снігу», синуси вільні, конфігурація серця не змінена.

Ваш діагноз, яку етіологію захворювання можна запідозрити? Призначити необхідне лікування.


Читайте також:

  1. Б. Задача
  2. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача
  3. Взаємне положення прямої і площини. Друга позиційна задача.
  4. Вторая задача анализа на чувствительность
  5. Головна задача м/н фінансового менеджменту полягає у оцінці короткострокових і довгострокових активів і зобов’язань фірми у часовому і просторовому використанні м/н ринків.
  6. Двоїста задача
  7. Двухмерная задача Коши
  8. З праці В. Леніна «О задачах пролетариата в данной революции»
  9. Загальна задача лінійного програмування (ЗЛТ)
  10. Задача # 12 (з тих, що вона скидувала)
  11. Задача 1
  12. ЗАДАЧА 1




Переглядів: 531

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача 6. | Задача 10.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.