Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Задача 15.

На прийомі у педіатра дитячої поліклініки новонароджена дитина 14 днів. Мати стурбована тим, що у дитини постійний сухий кашель, сльозотеча і «закисання» очей. З анамнезу відомо, що до вагітності мати тривало лікувалася з приводу урогенітального хламідіозу, вагітність перебігала із загрозою переривання, пологи – фізіологічні, в строк. Вага дитини при народженні 3000г. З пологового відділення виписаний в задовільному стані на 4 добу.

При огляді стан дитини порушений: сухий нав'язливий кашель, спостерігається кон'юнктивіт. Шкіра чиста, бліда, слизова оболонка зіву помірно гиперемірована. При оцінці фізичного розвитку – відставання в набиранні маси тіла (з народження набрав 150г).

Над легенями перкуторно ясний легеневий звук, аускультативно – жорстке дихання, сухі свистячі і різнопухирцеві вологі хрипи з 2-х сторін.

Загальний аналіз крові: Нв 145 г/л, лейкоцити – 4,0х109/л, п – 4, з – 36, л – 45, е – 14, м – 1, ШОЕ – 27 мм/год. Враховуючи тривалість захворювання і наявність інтоксикації, була проведена рентгенографія органів грудної клітки. На рентгенограмі органів грудної клітки – легочной малюнок посилений, справа – гомогенна тінь пневматичної інфільтрації, синуси вільні, конфігурація серця не змінена.

Ваш діагноз, яку етіологію захворювання можна запідозрити? Призначити необхідне лікування.

5.3. Оцінка виконання кожним студентом вивчених практичних навичок.Працюючи у відділеннях стаціонару, студенти повинні уміти проводити курацию дітей з пневмоніями, призначати лабораторно-інструментальне обстеження, інтерпретувати отримані результати, ставити діагноз, призначати лікування і надавати медичну допомогу при респіраторному синдромі і синдромі дихальної недостатності, гіпертермічному синдромі, вирішувати ситуаційні завдання. Викладач перевіряє практичну роботу студентів, обговорює результати.

 


Читайте також:

  1. Б. Задача
  2. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача
  3. Взаємне положення прямої і площини. Друга позиційна задача.
  4. Вторая задача анализа на чувствительность
  5. Головна задача м/н фінансового менеджменту полягає у оцінці короткострокових і довгострокових активів і зобов’язань фірми у часовому і просторовому використанні м/н ринків.
  6. Двоїста задача
  7. Двухмерная задача Коши
  8. З праці В. Леніна «О задачах пролетариата в данной революции»
  9. Загальна задача лінійного програмування (ЗЛТ)
  10. Задача # 12 (з тих, що вона скидувала)
  11. Задача 1
  12. ЗАДАЧА 1




Переглядів: 371

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача 14. | Інформаційна частина методичної розробки.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.