Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Програма самостійної підготовки до практичного заняття

Базовий рівень підготовки.

Назви попередніх дисциплін Необхідні навики
1. Анатомія Знати анатомію дихальної системи. Будова навколоносових пазух, верхніх дихальних шляхів, трахеї, бронхів, легенів.
2. Нормальна фізіологія Знати фізіологічні особливості дихальної системи. Динамічний опір. Гіпоксія, гіперкапнія|.
3. Гістологія Знати гістологічну будову тканин дихальної системи. Будова глоткового лімфоїдного кільця. Будова верхніх дихальних шляхів, бронхів, легеневої паренхіми. Гістологічна будова слизової| оболонки верхніх дихальних шляхів, бронхів, миготливого епітелію. Система сурфактанту.
4. Топографічна анатомія Топографію навколоносових пазух, бронхів, легенів.
5. Пропедевтика педіатрії Вміти збирати анамнез у дитини та її батьків, оцінювати стан хворого, проводити об’єктивне обстеження, призначати лабораторно-інструментальні дослідження та лікування.

 

2. Оволодіння представленим у методичній вказівці учбовим матеріалом, що містить мінімальний базовий рівень знань, необхідний для засвоєння теми.

3. Робота з рекомендованою літературою за темою заняття.

4. Ознайомлення з методикою виконання визначених практичних навичок.

5. Самоконтроль отриманих знань за допомогою контрольних питань до заняття, розв’язування ситуаційних завдань та тестового контролю.

 


Читайте також:

  1. DEVICE - Визначити пристрій для якого компілюється програма
  2. II. Навчальні цілі заняття
  3. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  4. II. ПРОГРАМА КУРСУ
  5. II. РОБОЧА ПРОГРАМА
  6. III. GPSS — програма імітаційної моделі ЕОМ
  7. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. III. Програма
  9. III. Програма
  10. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  11. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 398

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Класифіация препаратів, які використовуються при кашлі | Модуль № 1. Змістовий модуль № 3. Бронхіальна астма у дітей.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.