МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Варіант 1.1. Аналіз рівня вихованості учнів; виховні завдання, які визначають розвиток колективу і кожного учня. Планування виховної роботи з класом необхідно у вступі дати характеристику класному колективу: вказати склад учнів, їхні особливості, рівень вихованості, самосвідомості, ставлення до навчання, рівень громадянської відповідальності, набуття елементарних трудових вмінь і навичок, морально-етичний розвиток тощо. Виходячи з цього, класний керівник визначає першочергову мету та виховні завдання класного керівника на тому чи іншому етапі розвитку колективу. 2. Основні виховні справи. Основні виховні справи по організації і розвитку класного колективу: класні години, збори, трудові справи, походи, екскурсії, зустрічі, конкурси, робота творчих груп за інтересами, участь у вікторинах, виставках, похід до театру, музею, кіно тощо. 3. Індивідуальна виховна робота. В розділі передбачаються методи та прийоми залучення конкретних учнів в підготовку і проведення справ. 4. Заходи охорони життя і здоров’я дітей. Організація справ з охорони життя і інтересів дітей. 5. Робота з батьками. Вказуються форми роботи з залучення батьків до навчально-виховного процесу; відвідування дітей вдома; консультації, батьківські лекторії; визначаються форми надання допомоги батьків організації виховного процесу в школі. Варіант 2. 1. Характеристика класу. 2. Організація класного колективу. 3. Взаємодія з громадськими організаціями, дитячо-юнацьким об’єднанням. 4. Взаємодія з учителями-предметниками, керівниками гуртків, з адміністрацією. 5. Робота з сім’єю. Варіант 3. 1. Вступ. 2. Організація виховної діяльності. 3. Розвиток колективу. 4. Розвиток особистості, індивідуальний підхід.
Планувати виховну роботу слід з урахуванням віку учнів. Розгляньте, обміркуйте та використайте поради щодо планування виховної роботи з учнями різних виховних груп. Планування роботи класного керівника у 5-6 класах значно відрізняється від планування і організації виховної роботи в 1-4 класах. Пов’язано це із складним перебігом обставин: учень переходить на навчання до вчителів-предметників, вимоги яких значно збільшується від вимог класовода і його ставлення до учня; учень змінює сам характер одержання знань (кабінетна система, обсяг матеріалу). Отже, необхідні психолого-педагогічна допомога, продумана організація дитячої праці, введення в дію програми «Пізнай себе» та ряд різноманітних індивідуальних заходів на допомогу по адаптації учня у середній ланці школи. Не менш важливими напрямами виховної роботи при цьому є: - виховання естетичного та психологічного бачення життя; - формування політичного світогляду; - розвиток патріотичних рис учня; - прищеплення морально-етичних рис характеру; - закладення основ знань і понять з економіки (на рівні сім’ї); - ознайомлення із екологічною системою світу (з метою «не нашкодь»); - формування навичок колективної діяльності; - формування потреби у загартуванні організму та фізичного розвитку. У старших класах вихователь продовжує реалізацію завдань системи виховної роботи, зазначеної в Орієнтованій програмі, акцентуючи увагу на наступних напрямках роботи: - формування громадської думки та уміння відстоювати власну з проблем життя суспільства, людських взаємовідносин; - подальша робота над розвитком самосвідомості та культури самовиховання; - приучення учнів до головних духовних цінностей Батьківщини; - виховання патріотизму; - формування статевої свідомості та моральна підготовка до сімейного життя; - формування початків економічного мислення. Усі ці напрями, тобто робота з їх втілення, ставлять перед педагогом чотири пріоритетні завдання: - виховання розуміння і формування сприйняття загальнолюдських моральних цінностей; - формування інтересу і розуміння необхідності пошуків шляхів правильного життєвого самовизначення; - закладення у свідомість підлітка розумінь основ економічних знань; - формування навичок дій з самореалізації особистості. У 9-х та 11-х класах значна увага приділяється формуванню системи професійної орієнтації учнів та надання їм допомоги у правильному виборі подальшого життєвого шляху.
Читайте також:
|
||||||||
|