Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Варіант 1.

1. Аналіз рівня вихованості учнів; виховні завдання, які визначають розвиток колективу і кожного учня.

Планування виховної роботи з класом необхідно у вступі дати характеристику класному колективу: вказати склад учнів, їхні особливості, рівень вихованості, самосвідомості, ставлення до навчання, рівень громадянської відповідальності, набуття елементарних трудових вмінь і навичок, морально-етичний розвиток тощо. Виходячи з цього, класний керівник визначає першочергову мету та виховні завдання класного керівника на тому чи іншому етапі розвитку колективу.

2. Основні виховні справи.

Основні виховні справи по організації і розвитку класного колективу: класні години, збори, трудові справи, походи, екскурсії, зустрічі, конкурси, робота творчих груп за інтересами, участь у вікторинах, виставках, похід до театру, музею, кіно тощо.

3. Індивідуальна виховна робота.

В розділі передбачаються методи та прийоми залучення конкретних учнів в підготовку і проведення справ.

4. Заходи охорони життя і здоров’я дітей.

Організація справ з охорони життя і інтересів дітей.

5. Робота з батьками.

Вказуються форми роботи з залучення батьків до навчально-виховного процесу; відвідування дітей вдома; консультації, батьківські лекторії; визначаються форми надання допомоги батьків організації виховного процесу в школі.

Варіант 2.

1. Характеристика класу.

2. Організація класного колективу.

3. Взаємодія з громадськими організаціями, дитячо-юнацьким об’єднанням.

4. Взаємодія з учителями-предметниками, керівниками гуртків, з адміністрацією.

5. Робота з сім’єю.

Варіант 3.

1. Вступ.

2. Організація виховної діяльності.

3. Розвиток колективу.

4. Розвиток особистості, індивідуальний підхід.

 

Планувати виховну роботу слід з урахуванням віку учнів.

Розгляньте, обміркуйте та використайте поради щодо планування виховної роботи з учнями різних виховних груп.

Планування роботи класного керівника у 5-6 класах значно відрізняється від планування і організації виховної роботи в 1-4 класах. Пов’язано це із складним перебігом обставин: учень переходить на навчання до вчителів-предметників, вимоги яких значно збільшується від вимог класовода і його ставлення до учня; учень змінює сам характер одержання знань (кабінетна система, обсяг матеріалу).

Отже, необхідні психолого-педагогічна допомога, продумана організація дитячої праці, введення в дію програми «Пізнай себе» та ряд різноманітних індивідуальних заходів на допомогу по адаптації учня у середній ланці школи.

Не менш важливими напрямами виховної роботи при цьому є:

- виховання естетичного та психологічного бачення життя;

- формування політичного світогляду;

- розвиток патріотичних рис учня;

- прищеплення морально-етичних рис характеру;

- закладення основ знань і понять з економіки (на рівні сім’ї);

- ознайомлення із екологічною системою світу (з метою «не нашкодь»);

- формування навичок колективної діяльності;

- формування потреби у загартуванні організму та фізичного розвитку.

У старших класах вихователь продовжує реалізацію завдань системи виховної роботи, зазначеної в Орієнтованій програмі, акцентуючи увагу на наступних напрямках роботи:

- формування громадської думки та уміння відстоювати власну з проблем життя суспільства, людських взаємовідносин;

- подальша робота над розвитком самосвідомості та культури самовиховання;

- приучення учнів до головних духовних цінностей Батьківщини;

- виховання патріотизму;

- формування статевої свідомості та моральна підготовка до сімейного життя;

- формування початків економічного мислення.

Усі ці напрями, тобто робота з їх втілення, ставлять перед педагогом чотири пріоритетні завдання:

- виховання розуміння і формування сприйняття загальнолюдських моральних цінностей;

- формування інтересу і розуміння необхідності пошуків шляхів правильного життєвого самовизначення;

- закладення у свідомість підлітка розумінь основ економічних знань;

- формування навичок дій з самореалізації особистості.

У 9-х та 11-х класах значна увага приділяється формуванню системи професійної орієнтації учнів та надання їм допомоги у правильному виборі подальшого життєвого шляху.

 


Читайте також:

  1. II варіант
  2. VI етап. Аналіз варіантів зміни цін конкурентами.
  3. VI. Специфіка національного варіанта бароко в театрі та музиці (20хв.)
  4. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  5. АЛОМОРФИ І ВАРІАНТИ МОРФЕМ
  6. Альтернативні варіанти виробництва при повній зайнятості ресурсів
  7. Альтернативні варіанти геополітичної орієнтації України
  8. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  9. Альтернативні варіанти доходів підприємства
  10. В якому варіанті вказані принципи системи фізичного виховання?
  11. Варіант
  12. Варіант




Переглядів: 383

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
І. Навчальна мета | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.