МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ПЕРЕДМОВАДаний посібник призначений для студентів першого курсу напряму 6.060101 – бакалавр «Будівництва», які за навчальним планом повинні опанувати дисципліну «Українська мова (за професійним спрямуванням)» протягом одного семестру. Метоювикладання дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» є формування необхідної комунікативної спроможності в сферах професійного спілкування в усній та писемній формах, навичок практичного володіння мовою в різних видах мовленнєвої діяльності, виховання культури мовлення студентів як носіїв української мови. Завданнями дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» є вивчення теоретичних засад нормативності української літературної мови; вироблення навичок правильного використання різних мовних засобів залежно від сфери й мети спілкування; формування базового рівня володіння професійною мовою для засвоєння матеріалу галузевих дисциплін; вироблення навичок усного й писемного фахового мовлення; вироблення навичок роботи з науковими і діловими текстами.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні вміти: - вільно володіти термінологією свого фаху; - грамотно складати текст на професійну тематику; - використовувати мовні засоби залежно від сфери спілкування; - вільно володіти мовними нормами української мови; - вести наукові дослідження в обраній галузі; - усно спілкуватися на професійному рівні; - відповідно до мовних норм української мови оформлювати ділові папери; - відповідно до мовних норм укладати професійні тексти (виклад повинен бути об’єктивним, логічним, послідовним);
знати: -етапи розвитку української літературної мови, становлення фахової термінології; - стилі української літературної мови; - норми української літературної вимови; - основну термінологію, що застосовується у даній професії; - вимоги до оформлення фахової документації; - основні орфографічні, лексичні, стилістичні та синтаксичні мовні норми.
План навчального курсу «Українська мова (за професійним спрямуванням)»
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|