Рівень засвоєння матеріалу носить комплексний характер, а саме:
1. Ознайомчий – вивчення теоретичного матеріалу, принципів, методів, функцій та практики в лінгвістичній системі.
2. Репродуктивний – набуття та закріплення навичок розробки та реалізації комплексного підходу щодо формування культури мовлення, оформлення документації.
3. Креативний – самостійна розробка та укладання документів різних типів.
Засвоєння матеріалу визначається технологією викладання курсу «Українська мова (за професійним спрямуванням)»: вивчення теоретичного матеріалу, міні-лекції (ознайомчий рівень), виконання практичних завдань, оформлення різних типів документів, консультування з викладачем (репродуктивний рівень), розв’язання ситуаційних завдань, дискусії в групі, студентські презентації та захист робіт (креативний рівень).
Форми контролю знань та критерії оцінки
Контроль, оцінювання теоретичних знань та практичних навичок студентів протягом навчального семестру відбувається за результатами усних відповідей на практичних заняттях, під час перевірки виконання творчих робіт, тестів, а також за результатами двох письмових контрольних робіт та двох модульних контрольних робіт протягом семестру. Остаточний контроль відбувається під час проведення іспиту.
Під час контролю викладачем оцінюється те, як студент розуміє курс «Українська мова (за професійним спрямуванням)», його спроможність застосовувати отримані знання, науковий підхід до вирішення конкретних завдань, а також вміння систематизувати та чітко викладати теорію.
Передбачається поетапний контроль знань:
1. Поточний контроль (60%). Студенти виконують навчальну програму з курсу, відвідують практичні заняття, консультації викладача, формують наскрізний практикум з курсу (письмові звіти, відгуки, рецензії тощо за результатами розв’язання аудиторних та самостійних завдань).