Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Рівень засвоєння матеріалу

Рівень засвоєння матеріалу носить комплексний характер, а саме:

1. Ознайомчий – вивчення теоретичного матеріалу, принципів, методів, функцій та практики в лінгвістичній системі.

2. Репродуктивний – набуття та закріплення навичок розробки та реалізації комплексного підходу щодо формування культури мовлення, оформлення документації.

3. Креативний – самостійна розробка та укладання документів різних типів.

Засвоєння матеріалу визначається технологією викладання курсу «Українська мова (за професійним спрямуванням)»: вивчення теоретичного матеріалу, міні-лекції (ознайомчий рівень), виконання практичних завдань, оформлення різних типів документів, консультування з викладачем (репродуктивний рівень), розв’язання ситуаційних завдань, дискусії в групі, студентські презентації та захист робіт (креативний рівень).

Форми контролю знань та критерії оцінки

 

Контроль, оцінювання теоретичних знань та практичних навичок студентів протягом навчального семестру відбувається за результатами усних відповідей на практичних заняттях, під час перевірки виконання творчих робіт, тестів, а також за результатами двох письмових контрольних робіт та двох модульних контрольних робіт протягом семестру. Остаточний контроль відбувається під час проведення іспиту.

Під час контролю викладачем оцінюється те, як студент розуміє курс «Українська мова (за професійним спрямуванням)», його спроможність застосовувати отримані знання, науковий підхід до вирішення конкретних завдань, а також вміння систематизувати та чітко викладати теорію.

Передбачається поетапний контроль знань:

1. Поточний контроль (60%). Студенти виконують навчальну програму з курсу, відвідують практичні заняття, консультації викладача, формують наскрізний практикум з курсу (письмові звіти, відгуки, рецензії тощо за результатами розв’язання аудиторних та самостійних завдань).

 


Читайте також:

  1. II рівень
  2. II. Вивчення нового матеріалу
  3. II. Вивчення нового матеріалу
  4. II. Вивчення нового матеріалу
  5. II. Вивчення нового матеріалу.
  6. II. Вивчення нового матеріалу.
  7. II. Вивчення нового матеріалу.
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 376

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПЕРЕДМОВА | Градація поточного контролю: Кількість балів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.022 сек.