Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Які з наведених тверджень виражають агностицизм І.Канта?


1. між явищами, тобто “речами для нас”, та “речами у собі” існує єдність;

2. “речі у собі” – це не тільки дані досвіду, а й форми пізнання, які організовують наш досвід;

3. “речі у собі” – об’єктивні, але непізнавані;

4. між цими двома світами - “речами для нас” та “речами у собі” - лежить прірва, котру суб’єкту пізнання подолати не під силу.

 

 

157. Згідно зі ствердженням І.Канта предмет та річ-в-собі співвідносяться таким чином:

1. вони є тотожними;

2. між ними немає нічого спільного;

3. предмет постає синтезом відчуттів, викликаних речами-в-собі, та форм розсудку;

4. предмет непізнаваний, а річ-в-собі сприймається відчуттями;

5. у сфері речей-в-собі діє принцип причинності, а в предметній сфері панує свобода.

Що, згідно з Кантом, є предметом наукового пізнання?


1. речі самі по собі (речі у собі);

2. ноумени;

3. судження про речі;

4. чуттєві образи речей (явища, феномени).


У котрій з чотирьох антиномій, сформульованих Кантом, мова йде про людину?

1. Теза: Світ має початок (межу) у часі і просторі. Антитеза: Світ нескінченний у часі і просторі.

2. Теза: Усе в світі складається з простого. Антитеза: Немає нічого простого, все є складним.

3. Теза: У світі існує свобода. Антитеза: Немає ніякої свободи, все здійснюється лише за законами природи.

4. Теза: У ряді причин світу є певна необхідна сутність. Антитеза: У цьому ряді немає нічого необхідного, все в ньому випадкове.

160. В “Критиці чистого розуму” Кант писав, що йому прийшлось обмежити знання, щоб звільнити місце …Для чого?


1. для абсурду;

2. для віри;

3. для любові;

4. для надії.


Що, згідно з Кантом, є основною умовою морального закону?


1. божественна заповідь;

2. природний порядок речей;

3. суспільство;

4. свобода.


Що, згідно Канту, дає людині можливість усвідомити свою свободну волю?


1. божественне одкровення;

2. інтроспекція;

3. моральний закон;

4. правильне виховання.


 

163. До чого (до кого), згідно з Кантом, ніколи не можна ставитися лише як до засобу, але завжди слід ставитися як до мети?


1. до бога;

2. до живої істоти;

3. до прогресу людства;

4. до людини.


 

Яким словом Кант характеризував вчинок, котрий здійснюється згідно з обов’язком, проте без відчуття обов’язку, а виходячи з якихось інших спонукань?


1. аморальний;

2. легальний;

3. моральний;

4. доцільний.


165. Кому з філософів належить твердження, що “сферу діяльності філософії можна підвести під такі питання: Що я можу знати? Що я повинен робити? На що я можу сподіватись? Що таке людина?”


1. Бекону;

2. Декарту;

3. Фейєрбаху;

4. Канту;

5. Марксу


 


Читайте також:

  1. Агностицизм, сторонники которого отрицают возможность достоверного познания сущности материального мира, закономерностей развития природы и общества.
  2. Аудиторські докази щодо тверджень керівництва у фінансових звітах отримуються безпосередньо в процесі проведення тестів контролю та процедур по суті.
  3. Визначте, в якому з фрагментів представлено пізнавальну позицію кантівського агностицизму.
  4. Вправа 1. Для кожного наведених нижче економічних понять знайдіть прізвище автора.
  5. Вправа 3. Для кожного з понять, наведених нижче, знайдіть прізвище його автора.
  6. Вправа 3. Для кожного поняття або цитати з наведених нижче знайдіть прізвище їх автора.
  7. Вправа 3. Для кожної з концепцій, наведених нижче, знайдіть прізвище автора.
  8. Вправа 3. Установіть авторство кожної з наведених концепцій.
  9. Деякі з наведених характеристик антикризового управління по­требують докладнішого розгляду.
  10. Дієслова з префіксом дис-виражають значення ліквідації дії, названої безпрефіксним дієсловом, наприклад: гармонізувати – дисгармонізувати, асоціювати – дисасоціювати.
  11. Для сил інерції, на відміну від звичайних сил, не можна визначити (вказати), дію яких саме тіл вони виражають.
  12. Економічні категорії - це узагальнюючі поняття, які виражають суттєві сторони економічних явищ і процесів.




Переглядів: 1191

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Що мав на увазі І.Кант під словом “неповноліття”, даючи визначення епосі Просвітництва? | Які закони сформулював Г. Гегель?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.