МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||
Лекція 10: прогнозування і значення технологій.Епістемологія (теорія знання) постмодернізму Соціальна теорія постмодернізму
Зразки постмодерного мистецтва: 1) Хепенінг; 2) Флуксус; 3) Перфоменс.
Елементи: 1) де фундаменталізм – необґрунтованість пізнання, незв’язність пізнання з реальністю; 2) відсутність привілейованого знання, істинної інтерпретації – істина розуміє закон текстуально; 3) фрагментарність – знання розуміється не як єдина система; 4) конструктивізм – світ складається з соціо-лінгвістичних конструкцій. Зігмунд Бауман – досліджував постмодернізм соціології Ознаки постмодерної соціології: 1) увага до локального, конкретно-історичного контексту; 2) події завжди до кінця не детерміновані, констатація відкритості знання про світ, акцент на культурі, етніфікація культурної ідентичності; 3) увага до процесів соціального конструювання реальності (зокрема до лінгвістичних аспектів). Наслідок постмодерного світогляду: 1) вихід країн за межі периферійної самосвідомості, усвідомлення власного досвіду як самодостатності; 2) результат – фрагментований розірваний індивід, його орієнтація має контекстуальний, а не універсальний характер, його «Я» розмивається, розчленовується.
Філософські підходи до розуміння техніки: 1) вузький – інженерно-технічний ракурс; 2) широкий підхід – будь-які штучні знаряддя і засоби діяльності; 3) філософський – всі вміння, напрямки людської діяльності. Б. Франклін: людина – це tool making animal.
1) ідеалістична – є так зване четверте царство техніки, до якого людина наближається, тобто всі технологічні рішення існують в окремій сфері (царстві); 2) Гайдеггер – технологія відчужує людину від її істинного буття; 3) техніка – зустріч людської душі зі світлом.
Проблемні питання взаємодії техніки зі суспільством: 1) техніка – знаряддя людини чи людина стає функціональною? 2) техніка є доброю чи злою? Можливо, вона індиферентна?
Читайте також:
|
|||||||||||||
|