МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||
Лекція 10: прогнозування і значення технологій.Епістемологія (теорія знання) постмодернізму Соціальна теорія постмодернізму
Зразки постмодерного мистецтва: 1) Хепенінг; 2) Флуксус; 3) Перфоменс.
Елементи: 1) де фундаменталізм – необґрунтованість пізнання, незв’язність пізнання з реальністю; 2) відсутність привілейованого знання, істинної інтерпретації – істина розуміє закон текстуально; 3) фрагментарність – знання розуміється не як єдина система; 4) конструктивізм – світ складається з соціо-лінгвістичних конструкцій. Зігмунд Бауман – досліджував постмодернізм соціології Ознаки постмодерної соціології: 1) увага до локального, конкретно-історичного контексту; 2) події завжди до кінця не детерміновані, констатація відкритості знання про світ, акцент на культурі, етніфікація культурної ідентичності; 3) увага до процесів соціального конструювання реальності (зокрема до лінгвістичних аспектів). Наслідок постмодерного світогляду: 1) вихід країн за межі периферійної самосвідомості, усвідомлення власного досвіду як самодостатності; 2) результат – фрагментований розірваний індивід, його орієнтація має контекстуальний, а не універсальний характер, його «Я» розмивається, розчленовується.
Філософські підходи до розуміння техніки: 1) вузький – інженерно-технічний ракурс; 2) широкий підхід – будь-які штучні знаряддя і засоби діяльності; 3) філософський – всі вміння, напрямки людської діяльності. Б. Франклін: людина – це tool making animal.
1) ідеалістична – є так зване четверте царство техніки, до якого людина наближається, тобто всі технологічні рішення існують в окремій сфері (царстві); 2) Гайдеггер – технологія відчужує людину від її істинного буття; 3) техніка – зустріч людської душі зі світлом.
Проблемні питання взаємодії техніки зі суспільством: 1) техніка – знаряддя людини чи людина стає функціональною? 2) техніка є доброю чи злою? Можливо, вона індиферентна?
Читайте також:
|
|||||||||||||
|