Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Управління змістом проекту (предметною областю) в інформаційній сфері

Основна передумова сучасного підходу до оброблення інформації полягає у відносній стабільності даних. На підприємстві здебільшого циркулює така інформація: типи об'єктів та їхні характеристики, що рідко змінюються протягом тривалого періоду часу. Тобто дані змінюються постійно, а їхня структура залишається стабільною. Тому і процедури, для яких застосовуються дані, змінюються швидко і часто. У зв'язку з цим визначальним напрямом організації та оброблення даних стала концепція БД, що ґрунтується на стабільності основної інформації.

Системи управління БД у своєму розвитку охопили три покоління. Перше використовувалось для розв'язання прикладних задач у пакетному режимі, що забезпечу­вало автоматизацію локальних (на рівні відділу) робіт. Друге відкрило можливість виключити багато несумісних копій даних, забезпечило більшу захищеність, цілісність і незалежність даних. ПЗ стало дворівневим. СУБД цих поколінь забезпечили автоматизацію в масштабі підприємства. СУБД третього покоління забезпечують інтерактивний режим роботи багатьох користувачів у реальному масштабі часу.

Роботи зі створення БД в ІС поділяють на такі стадії: передпроектну, ТП, РП, введення в експлуатацію.

Передпроектна стадія включає ТЕО та розроблення ТЗ, причому ТЕО передбачає вибір СУБД і розрахунок економічної ефективності впровадження БД.

Технічне завдання містить:

- опис предметної області, основні вимоги до БД;

- характеристики вхідних і вихідних документів;

- вимоги до програмного, технологічного й організаційного забезпечення БД;

- склад та організацію робіт зі створення БД;

- порядок приймання БД.

Технічний проект має на меті вироблення остаточних технологічних рішень щодо створення БД у складі ІС. На цьому етапі підготовляють контрольні приклади, проводять дослідні випробування на фрагментах БД.

Робочий проект передбачає випуск у повному обсязі проектної та експлуатаційної документації.

Введення в експлуатацію включає дослідну експлуатацію БД, навчання персоналу, виявлення та усунення помилок.

Проектування БД доцільно виконувати невеликою групою із трьох-чотирьох спеціалістів. Керує роботою адміністратор БД. Різноманітний досвід спеціалістів групи дає змогу всебічно опрацювати проект системи. Якщо адміністратор БД не є спеціалістом у цій предметній сфері, то йому потрібен консультант-економіст.

Для проектувальника замовник є основним носієм відомостей про предметну сферу і вимоги до ІС. Під час першої зустрічі із замовником проектувальник повинен вислухати його докладне повідомлення, але при цьому не слід прагнути вникнути в усі деталі.

Наступні зустрічі із замовником відрізняються від першої, відбуваючись у формі інтерв'ю. Проектувальник до кожної зустрічі готує перелік запитань, послідовність яких передбачається технологією проектування. Запитання замовнику формулюються, допускаючи відповіді типу «так — ні».

Наступна ініціатива у спілкуванні належить проектувальнику. Результати зустрічей обов'язково документуються.

 

Питання для самоконтролю:

1. Назовіть основні поняття, необхідні для розуміння змісту проекту.

2. На основі чого визначаються цілі і встановлюються конкретні завдання проекту?

3. Що розуміється під управлінням предметною областю (змістом)проекту?

4. Які основні процеси відбуваються в управлінні змістом проекту?

5. Як називається процес виявлення необхідності реалізації нового проекту?

6. Що є результатом декомпозиції проекту?

7. Що є результатом планування змісту проекту?

8. У чому полягає взаємозв'язок обсягів,тривалості і вартості робіт проекту?

9. Що означає процесвизначення робіт і ресурсів для їх виконання?

10. Які параметри роботи розуміють під структурою роботи?

11. Які інструменти використовують для визначення робіт проекту?

12. Назовіть основні методи для визначення послідовності робіт проекту?

13. Що являється результатом визначення робіт проекту?

14. На підставі чого здійснюється планування потреби в ресурсах, які мають бути використані для виконання робіт проекту?

15. Які методи використовують для оптимізації розподілу ресурсів в управлінні проектами?

16. Які методи вирівнювання використовуються в плануванні потреби в ресурсах проекту?

17. На чому ґрунтується концепція БД, як напрямок організації та оброблення даних?

18. На які стадії поділяють роботи зі створення БД в ІС?



Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. C. 3. Структурна побудова управління організаціями.
  3. ERP і управління можливостями бізнесу
  4. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  5. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  6. ISO9000. Як працює система управління якістю
  7. Oracle Управління преміальними
  8. V. Робоче проектування та авторський нагляд.
  9. VII. Етап проектування
  10. VII. Етап проектування
  11. А. Видання прав актів управління
  12. Автоматизація проектування напівзамовлених ВІС.




Переглядів: 669

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Взаємозв'язок обсягів,тривалості і вартості робіт | Тема 11. Управління часом В УПРАВЛІННІ ПРОЕКТАМИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.