Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Square brackets

the punctuation marks '[' and ']' used in pairs to set apart or interject text within other text

~ (tilde)

this key normally means "approximately" in mathematics; in Unix systems this character is used to represent a home directory

_ (underscore)

a character often used in file names to join words without using a space; originally used on typewriters to make underlined text

 

The mouse

A mouse is a hand-held device that lets you move a pointer (or cursor) and select items on the screen. It has one or more buttons to communicate with the PC. A scroll wheel lets you move through your documents or web pages. The pointer looks like an l-bar, an arrow or a pointing hand. An optical mouse has an optical sensor instead of a ball underneath. A cordless (wireless) mouse has no cable; it sends data via infrared signals or radio waves. Mouse actions:

  • to click, press and release the left button.
  • to double-click, press and release the left button twice.
  • to drag, hold down the button, move the pointer to a new place and then release the button.
  • to right-click, press and release the right button; this action displays a list of commands.

Читайте також:

  1. A. Open the brackets.
  2. Complete the sentences using the verbs in brackets. All the sentences are about the future. Use Will/won't or the present simple (I see / he plays / it is etc.).
  3. Complete the sentences with the correct word in brackets.
  4. Complete these sentences with the present/past perfect passive form of the verbs in brackets.
  5. Continuous form of the verbs on brackets.
  6. D. Complete each sentence using the information in brackets.
  7. E. Make an embedded question or a new sentence from the question in brackets.
  8. E. Write in words how you would say the numbers in brackets, in British English. The first one is done as an example for you.
  9. Ex. 12. Put the verb in brackets into the correct form, the Gerund or the Infinitive.
  10. Ex. 3 Extend the following tunes pronouncing the phrases given in brackets a) as the head, b) as the prehead, c) as the tail.
  11. Exercise 1. Open the brackets and use the Past Continuous Tense.
  12. Exercise 1. Open the brackets.




Переглядів: 361

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
The keyboard | Voice input

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.026 сек.