МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ВАРІАНТ 2Завдання 1. 1. Провідміняйте своє прізвище, ім'я та ім’я по батькові (враховуючи паралельні закінчення прізвища, імені та кличний відмінок). 2. Наведені прізвища та імена запишіть українською мовою. Від чоловічих імен утворіть чоловічі та жіночі форми імен по батькові. 3. Слова, виділені курсивом, поставте у кличній формі (відмінку). Поясніть особливості вибору закінчень. 4. Із прізвищем (підкреслено) складіть речення з формами жіночого та чоловічого родів у родовому й орудному відмінках. Малиновский, Семёнов, Крепцов, Синёв, Плюшев, Юрьев, Никитин, Лесной, Александр, Илья, Елизавета, Ирина. Ольга Іванівна, Юрій Петрович, Аркадій, Поліна, Іван, Юлія, бригадир, учень, пан полковник, товариш. Кривун. Завдання 2. Утворіть кількісні та порядкові числівники, попередньо узгодивши їх з іменниками. Провідміняйте на вибір три словосполучення в кількісному та порядковому варіантах: 7 (авторське свідоцтво), 38 (тонна), 23 (аспірант), і05 (дебітор), 786 (рік). 2 (навчальний посібник), 65 (євро), 173 (аркуш), 70 (вексель), 466 (селище) Завдання 3. Доберіть і запишіть 10 термінів іншомовного походження за Вашим фаховим напрямом. Поясніть їх походження, значення та правопис. Див.: зразок завдання 3 (варіант 1). Завдання 4. Складіть службову записку про затвердження графіка надання відпустки особовому складу відповідно до вимог, які ставляться до такого документа. Завдання 5. І. Прочитайте текст наведеного документа. Знайдіть і виправте помилки. Допишіть відсутні реквізити. Відредагуйте й запишіть, дотримуючись правил оформлення. Резюме Досвід роботи: Сімейний статус: нежонатий. Упродовж 2000 року працював на посаді перекладача щотиждневика "Мрія". Маю досвід: 1) редагування та переводу авторських текстів англійською мовою; 2) переводу англійською мовою наукових текстів. На замовлення Міністерства освіти і науки України переводив російською та англійською мовами книгу "Культура на межі тисячоліть" (книга вийшла друком у Києві в 2000 році та в Лондоні в 2001 році). 2.09.2006 ІІ. 1.До яких ділових паперів належить резюме з погляду функціонального призначення? а) розпорядчих; б) адміністративно-організаційних; е) кадрових; г) облікових; д) фінансових. 2. У якій послідовності викладаються освітні, професійні дані в резюме? а) у послідовності, що зумовлюється ступенем важливості певної інформації для особи, якій видається документ; б) у хронологічній послідовності; в) у послідовності, що зумовлюється ступенем важливості тієї чи іншої інформації; г) у зворотному хронологічному порядку. 3. Текст резюме оформлюється: а) від I особи множини; б) від III особи однини; в) Ваш варіант відповіді. Завдання 6. Див.: завдання 6 (варіант 1). Читайте також:
|
||||||||
|