Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Дозрівання пірамідного шляху

VI етап (1975-1985) характеризується все глибшим усві­домленням неможливості реформування адміністративно-команд­ної системи. Він підтвердив необхідність радикальної зміни еконо­мічних відносин і докорінних економічних реформ, проведення яких слід віднести доУІІ етапу.

VII етап можна поділити на п'ять підетапів, започаткованих у 1985 р.

I підетап — робота підприємства за першою моделлю госпо­дарського розрахунку, побудованою на нормативному розподілі прибутку.

II підетап — застосування другої моделі господарського розра­хунку, побудованої на нормативному розподілі доходу, розвиток орендних відносин.

III підетап — упровадження прогресивних форм організації праці, посилення кооперативного руху, збільшення економічної свободи.

IV підетап — упровадження територіального госпрозрахунку на всіх рівнях управління.

V підетап — початок ринкових реформ. Реалізація цього під- етапу здійснюється вже в умовах розвитку незалежної національ­ної економіки України.

Період формування національної економіки України і здійснен­ня економічних реформ потребує окремого вивчення та викладу.

Трансформаційний період передбачав застосування нової управлінської парадигми, основними положеннями якої є:

· формування і функціонування ринкових господарюючих суб'єктів як відкритих соціально орієнтованих систем;

· гнучке поєднання методів ринкового регулювання з державним регулюванням соціально-економічних процесів;

· перехід до поліцентричної системи господарювання;

· використання повною мірою творчого потенціалу працівників підприємства.

Однак створювана в Україні на основі цієї парадигми система управління може забезпечити загальний економічний розвиток лише за певних умов. Передусім, за основу слід взяти принципи і механізми, що існують у країнах із розвинутою ринковою економікою з врахуванням особливостей попереднього розвитку, сучасного стану економіки, менталітету і поведінкових характеристик населення, тривалості періоду перетворень тощо.

Отже, теорія і практика менеджменту перебувають у постійному пошуку ефективної системи управління організаціями, яка б відповідала сучасним умовам розвитку економіки і суспільства.

 

 

Пірамідний шлях (лат. tractus pyramidales, PNA) - система нервових структур, яка підтримує складну й тонку координацію рухів.

Тіло першого нейрону (центральний руховий нейрон, або пірамідний) знаходиться в корі прицентральної звивини. Тіла цих пірамідних клітин розташовуються в V шарі прицентральної звивини. В прицентарльній звивині існує так звана обернена соматотопічна проекція частин тіла. Верхні відділи прицентральної звивини відповідають за довільні рухи ніг, середні – верхніх кінцівок, а нижні відділи – за довільні рухи м’язів обличчя. З верхньої та середньої частини прицентральної звивини починається кірково-спинномозковий шлях, тобто шлях, який іде до сегментів спинного мозку, і проводить імпульси довільних рухів до м’язів рук та тулуба. З нижніх відділів прицентральної звивини починається кірково-ядерний шлях, тобто шлях який іде від кори до рухових ядер черепних нервів. Цей шлях проводить імпульси довільних рухів для м’язів голови та обличчя.

Далі аксони клітин Беца приймають участь в утворенні променистого вінця в білій речовині півкуль головного мозку, який звужуючись, утворює в глибині кожної півкулі між базальними вузлами внутрішню капсулу. У внутрішній капсулі розрізняють коліно та дві ніжки – передню і задню. Коліно внутрішньої капсули утворене кірково-ядерним шляхом, а в передніх 2/3 задньої ніжки проходить кірково-спинномозковий шлях. Далі пірамідні волокна потрапляють в стовбур мозку, проходять спочатку в основі ніжок мозку, далі в основі моста і довгастого мозку, утворюючи на вентральній поверхні останнього два видимих неозброєним оком потовщення, так звані – піраміди. Звідки і пішла назва пірамідний шлях. Кірково-ядерний шлях закінчується в стовбурі мозку. Там знаходяться ядра черепних нервів – рухові, чутливі та вегетативні.

Завдяки перехресту волокон в пірамідній системі ліва півкуля головного мозку управляє рухами правої половини тіла, а права півкуля - рухами лівої половини тіла, проте м'язи тулуба і верхньої третини людини отримують волокна пірамідного шляху з обох півкуль.

Функція пірамідної системи полягає в сприйнятті програми довільного руху та проведенні імпульсів цієї програми до сегментарного апарату стовбура головного і спинного мозку.

 


Читайте також:

  1. Договори (статті) гетьманів України з московським царем як кроки на шляху обмеження автономії України в другій половині XVII – XVIII ст.
  2. Договори (статті) гетьманів України з московським царем як кроки на шляху обмеження автономії України в другій половині XVII – XVIII ст.
  3. Етапи професійного шляху за Е. А. Клімовим
  4. Етапи професійного шляху за Сьюпером
  5. ЗМ 8. УКРАЇНА НА ШЛЯХУ НАЦІОНАЛЬНО-ДЕРЖАВНОГО ВІДРОДЖЕННЯ
  6. Зовнішня політика України на шляху до незалежності.
  7. Лекція 16. «Перебудова» і розпад СРСР. На шляху до незалежності
  8. Методика формування загальних та одиничних понять курсу. Перевага дедуктивного шляху формування загальних понять.
  9. На шляху до Європейського Союзу
  10. На шляху шукань.
  11. Німеччина на шляху до індустріального суспільства (ХІХ ст.). Відображення особливостей становлення її ринкового господарства представниками історичної школи




Переглядів: 1330

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розвиток наукових досліджень менеджменту в Україні | Особливості електроенцефалограми дітей

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.