Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Семінар №2.

Тема.. Шляхи розвитку перехідної економіки

 

1. Фактори, що обумовлюють специфіку розвитку перехідної економіки

2. Типи соціально – економічних епох за різними системами градацій

3. Особливості функціонування перехідних економік в різних країнах. Головні моделі перехідної економіки

4. Глобальна економіка – як сучасна соціально – економічна модель. Перехідні форми до глобалізації

5. Головні напрями реформування економіки в світі.

6. Особливості участі держави, державне регулювання в процесі переходу

 

Рекомендована література: [1,4,5,8,9,10,11,13]

Семінар №3.

Тема. Особливості переходу від адміністративно – командної системи (соціалістичної) до ринкової.

 

1. Характеристика адміністративно – командної системи та її головні суперечності

2. Функції ринку. Роль, яку виконує ринок в регулюванні, стимулюванні, розподілі трудових ресурсів, інформаційному забезпеченні, інших напрямах.

3. Головні напрями соціально – економічних перетворень при переході до ринку. Приклади досвіду різних країн при переході до ринкової економіки.

Інтеграційні процеси в перехідний період

4. Роль органів державного управління в період переходу від адміністративно – командної системи до ринкової. Особливості законодавства в цей період

5. Тенденції розвитку сучасного ринку та головні напрями його реформування.

 

Рекомендована література: [1,4,5,8,9,10,11,13]

 

 


Читайте також:

  1. Балів – за роботу на семінарському занятті.
  2. Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять
  3. Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять
  4. Глава 3 Методика виконання студентами завдань з практичних і семінарських занятьта проведення таких занять. Підготовка та проведення змодельованих судових процесів
  5. До семінарських занять з дисципліни
  6. ДО СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
  7. ДО СЕМІНАРСЬКИХ І ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ
  8. Завдання для семінарських занять
  9. Завдання до семінару № 1
  10. Завдання до семінару № 2
  11. Завдання до семінару № 3
  12. Завдання до семінару № 4




Переглядів: 335

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ОПИС ПРЕДМЕТА | Модульна контрольна робота №1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.