Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Семінар №2.

Тема.. Шляхи розвитку перехідної економіки

 

1. Фактори, що обумовлюють специфіку розвитку перехідної економіки

2. Типи соціально – економічних епох за різними системами градацій

3. Особливості функціонування перехідних економік в різних країнах. Головні моделі перехідної економіки

4. Глобальна економіка – як сучасна соціально – економічна модель. Перехідні форми до глобалізації

5. Головні напрями реформування економіки в світі.

6. Особливості участі держави, державне регулювання в процесі переходу

 

Рекомендована література: [1,4,5,8,9,10,11,13]

Семінар №3.

Тема. Особливості переходу від адміністративно – командної системи (соціалістичної) до ринкової.

 

1. Характеристика адміністративно – командної системи та її головні суперечності

2. Функції ринку. Роль, яку виконує ринок в регулюванні, стимулюванні, розподілі трудових ресурсів, інформаційному забезпеченні, інших напрямах.

3. Головні напрями соціально – економічних перетворень при переході до ринку. Приклади досвіду різних країн при переході до ринкової економіки.

Інтеграційні процеси в перехідний період

4. Роль органів державного управління в період переходу від адміністративно – командної системи до ринкової. Особливості законодавства в цей період

5. Тенденції розвитку сучасного ринку та головні напрями його реформування.

 

Рекомендована література: [1,4,5,8,9,10,11,13]

 

 


Читайте також:

  1. Балів – за роботу на семінарському занятті.
  2. Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять
  3. Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять
  4. Глава 3 Методика виконання студентами завдань з практичних і семінарських занятьта проведення таких занять. Підготовка та проведення змодельованих судових процесів
  5. До семінарських занять з дисципліни
  6. ДО СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
  7. ДО СЕМІНАРСЬКИХ І ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ
  8. Завдання для семінарських занять
  9. Завдання до семінару № 1
  10. Завдання до семінару № 2
  11. Завдання до семінару № 3
  12. Завдання до семінару № 4




Переглядів: 307

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ОПИС ПРЕДМЕТА | Модульна контрольна робота №1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.