Семінар №2.
Тема.. Шляхи розвитку перехідної економіки
1. Фактори, що обумовлюють специфіку розвитку перехідної економіки
2. Типи соціально – економічних епох за різними системами градацій
3. Особливості функціонування перехідних економік в різних країнах. Головні моделі перехідної економіки
4. Глобальна економіка – як сучасна соціально – економічна модель. Перехідні форми до глобалізації
5. Головні напрями реформування економіки в світі.
6. Особливості участі держави, державне регулювання в процесі переходу
Рекомендована література: [1,4,5,8,9,10,11,13]
Семінар №3.
Тема. Особливості переходу від адміністративно – командної системи (соціалістичної) до ринкової.
1. Характеристика адміністративно – командної системи та її головні суперечності
2. Функції ринку. Роль, яку виконує ринок в регулюванні, стимулюванні, розподілі трудових ресурсів, інформаційному забезпеченні, інших напрямах.
3. Головні напрями соціально – економічних перетворень при переході до ринку. Приклади досвіду різних країн при переході до ринкової економіки.
Інтеграційні процеси в перехідний період
4. Роль органів державного управління в період переходу від адміністративно – командної системи до ринкової. Особливості законодавства в цей період
5. Тенденції розвитку сучасного ринку та головні напрями його реформування.
Рекомендована література: [1,4,5,8,9,10,11,13]
Читайте також: - Балів – за роботу на семінарському занятті.
- Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять
- Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять
- Глава 3 Методика виконання студентами завдань з практичних і семінарських занятьта проведення таких занять. Підготовка та проведення змодельованих судових процесів
- До семінарських занять з дисципліни
- ДО СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
- ДО СЕМІНАРСЬКИХ І ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ
- Завдання для семінарських занять
- Завдання до семінару № 1
- Завдання до семінару № 2
- Завдання до семінару № 3
- Завдання до семінару № 4
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|