Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Модульна контрольна робота №1

 

Модульна контрольна робота охоплює матеріал з чотирьох розглянутих тем і складається з короткої творчої роботи (до 8 сторінок рукописного тексту) по самостійно вибраним питанням, які знаходяться в рамках зазначених тем, та тестування кожного студента на видані викладачем тестові завдання із переліку контрольних завдань для студентів.

 

 

Змістовний модуль ІІ.

Основні закономірності побудови та розвитку нової соціально – економічної системи в Україні

 

 

Тема 5. Характеристика перехідної економіки України

 

Розвиток економіки України в ХХ столітті

Спеціалізація економіки України в соціально – економічній системі СРСР

Соціально – економічний стан економіки України на період її переходу до ринку

Головні проблеми, які мали місце в кінці 80 – х, щодо переходу економіки України на ринкову модель

Початок ринкових перетворень в період кінця 80 – х – початку 90 х років

Перший етап ринкових реформ 1992 – кінець 90 - х рр.

Реформи 2000 – х років

Загальна характеристика системи міжнародного впливу на перехід економіки України до ринкових відносин. Напрями регулювання з боку міжнародних інституцій.

Роль міжнародних організацій щодо прискорення перехідних процесів в Україні.

 

Тема 6. Реформування економіки України на сучасному етапі.

 

Необхідність проведення реформ на сучасному етапі

Особливості впливу світової кризи 2008 – 2009 рр. на економіку України

Чинники, що обумовлюють специфіку проведення реформ в Україні

Президентська програма реформ «Заможне суспільство»

Загальна характеристика реформ, які потрібно здійснити в найближчий період

Реформа в агро – промисловому комплексі, земельна реформа

Реформа житлово – комунальної сфери

Реформа фінансової та банківської системи

Реформа бюджетної системи

Реформа дозвільної системи

Необхідність посилення ролі регіонів в соціально – економічній моделі держави

 

Тема 7. Реформа соціальної сфери.

 

Загальні напрями реформування соціальної сфери

Специфічні чинники проведення реформування в соціальній сфері

Реформа пенсійної системи

Пенсійні програми та їх різновиди. Пенсійне страхування.

Реформи системи надання соціальних послуг

Реформування системи фондів соціального страхування

Реформа системи охорони здоров’я

Питання запровадження обов’язкового медичного страхування

Реформа системи освіти

Необхідність посилення економічної самостійності учбових закладів

Реформа системи педагогічної освіти

 

ПЛАНИ СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ

 

Семінар №4.

 

Тема. Характеристика перехідної економіки України

 

1. Розвиток економіки України в ХХ столітті

2. Соціально – економічний стан економіки України на період її переходу до ринку

3. Головні проблеми, які мали місце в кінці 80 – х, щодо переходу економіки України на ринкову модель

4. Початок ринкових перетворень в період кінця 80 – х – початку 90 х років

5. Перший етап ринкових реформ 1992 – кінець 90 - х рр.

6. Реформи 2000 – х років

 

 

Рекомендована література: [1,4,5,8,9,10,11,13]

 


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  4. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  5. IV. Науково-дослідницька робота.
  6. IV. Практична робота.
  7. IV. Робота над темою уроку
  8. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  9. V. Робота з підручником
  10. V. Робота з підручником. с. 59-60
  11. V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»
  12. V. Робота з програмою «Виконавець Садівник».




Переглядів: 461

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Семінар №2. | Семінар №5.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.