Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ОСНОВНІ ТЕМИ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ

 

Теми індивідуальної науково – дослідної роботи студенті в базуються на питаннях, рекомендованих до заліку. При цьому, кожен студент може деталізувати свою тему по узгодженню із викладачем.

Передумови необхідності зміни соціально – економічних систем

Поняття та визначення категорії «перехідна економіка».

Суспільно –політичне значення зміни соціально – економічних систем.

Характеристика підходів щодо визначення перехідної економіки

Форми прояву перехідного періоду; їх класифікація по видам та напрямам.

Основні суспільні функції перехідного періоду. Значення прояву тих чи інших функцій в процесі розвитку економічної системи.

Глобальні зміни соціально – економічних систем на протязі історії людства.

Соціально – економічне значення переходу соціально – економічних систем в інший якісний стан.

Загальні тенденції змін в економічній системі людства в ХХ ХХІ століттях.

Протирічність перехідної економіки

Неврівноваженість перехідної економіки

Наявність різних соціально – економічних систем в процесі функціонування перехідної економіки

Одночасне співіснування елементів господарювання змінювальної і змінюючої систем, тобто поєднання старого і нового

Історичність перехідної економіки, її обмежений характер у часі, в системі координат «від» і «до

Нестабільність та нестійкість перехідної економіки

Альтернативний характер розвитку перехідної економіки, можливість досягнення різних навіть протилежних результатів

Наявність у перехідній економіці особливих — перехідних економічних форм

Необхідність проведення реформ

Зв'язок із політичним устроєм держави

Зв'язок із зовнішньою обстановкою, в якій знаходиться держава.

Фактори, що обумовлюють специфіку розвитку перехідної економіки

Типи соціально – економічних епох за різними системами градацій

Особливості функціонування перехідних економік в різних країнах

Особливий характер суперечностей у перехідній економіці

Характеристика моделей ринку в різних країнах

Головні моделі перехідної економіки

Економічна модель як фактор формування соціальних відносин в суспільстві.

Залежність різних форм соціально – економічних відносин у суспільстві від тих чи інших моделей організації громадського виробництва

Глобальна економіка – як сучасна соціально – економічна модель. Перехідні форми до глобалізації

Головні напрями реформування економіки в світі.

Механізм управління процесами переходу до інших соціально – економічних систем

Держава як учасник процесу переходу до нової системи.

Особливості участі держави, державне регулювання в процесі переходу

Характеристика адміністративно – командної системи та її головні суперечності

Особливості перехідної економіки від пострадянської соціально – економічної систем

Головні напрями соціально – економічних перетворень при переході до ринку

Приклади досвіду різних країн при переході до ринкової економіки.

Інтеграційні процеси в перехідний період

Сутність соціально – економічної категорії «ринок». Характеристика різних підходів до трактування поняття ринок

Функції ринку. Роль, яку виконує ринок в регулюванні, стимулюванні, розподілі трудових ресурсів, інформаційному забезпеченні, інших напрямах.

Вплив перехідного періоду на попит і пропозиція на ринку

Роль органів державного управління в період переходу від адміністративно – командної системи до ринкової

Особливості законодавства в цей період

Тенденції розвитку сучасного ринку та головні напрями його реформування

Розвиток економіки України в ХХ столітті

Спеціалізація економіки України в соціально – економічній системі СРСР

Соціально – економічний стан економіки України на період її переходу до ринку

Головні проблеми, які мали місце в кінці 80 – х, щодо переходу економіки України на ринкову модель

Початок ринкових перетворень в період кінця 80 – х – початку 90 х років

Перший етап ринкових реформ 1992 – кінець 90 - х рр.

Реформи 2000 – х років

Загальна характеристика системи міжнародного впливу на перехід економіки України до ринкових відносин. Напрями регулювання з боку міжнародних інституцій.

Роль міжнародних організацій щодо прискорення перехідних процесів в Україні.

Необхідність проведення реформ на сучасному етапі

Особливості впливу світової кризи 2008 – 2009 рр. на економіку України

Чинники, що обумовлюють специфіку проведення реформ в Україні

Президентська програма реформ «Заможне суспільство»

Загальна характеристика реформ, які потрібно здійснити в найближчий період

Реформа в агро – промисловому комплексі, земельна реформа

Реформа житлово – комунальної сфери

Реформа фінансової та банківської системи

Реформа бюджетної системи

Реформа дозвільної системи

Необхідність посилення ролі регіонів в соціально – економічній моделі держави

Загальні напрями реформування соціальної сфери

Специфічні чинники проведення реформування в соціальній сфері

Реформа пенсійної системи

Пенсійні програми та їх різновиди. Пенсійне страхування.

Реформи системи надання соціальних послуг

Реформування системи фондів соціального страхування

Реформа системи охорони здоров’я

Питання запровадження обов’язкового медичного страхування

Реформа системи освіти

Необхідність посилення економічної самостійності учбових закладів

Реформа системи педагогічної освіти

 

 


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  6. II. Основні засоби
  7. II. ОСНОВНІ ПОВНОВАЖЕННЯ ТРУДОВИХ КОЛЕКТИВІВ
  8. II. Самостійна робота студентів.
  9. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  10. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  11. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  12. III ОФОРМЛЕННЯ І ЗАХИСТ РОБОТИ




Переглядів: 342

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Критерії оцінювання ІНДЗ | СИСТЕМА ПОТОЧНОГО І ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.