МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПЕРЕДМОВА
Метою методичних вказівок є допомога у підготовці до практичних занять з дисципліни «Українська мова за професійним спрямуванням» для студентів 2 курсу усіх спеціальностей денної форми навчання в другому семестрі вивчення дисципліни. Дисципліна «Українська мова за професійним спрямуванням» передбачає ознайомлення з мовним законодавством України, повторення норм сучасної української літературної мови (пройдених у першому семестрі вивчення дисципліни) у професійному спілкуванні, з’ясування особливостей усного професійного мовлення, вміння колективного обговорювання професійних проблем. Закон «Про мову» в Україні, Конституція, зобов’язують осіб з вищою освітою володіти державною мовою в обсязі, необхідному для виконання службових обов’язків. Проблема піднесення рівня мовної грамотності майбутніх фахівців набуває особливої актуальності. З огладу на вищеозначене, дисципліна «Українська мова за професійним спрямуванням» є нормативною та обов’язковою для студентів усіх спеціальностей. Відповідно до програми дисципліна вивчається протягом трьох семестрів. Зміст дисципліни покликаний сформувати мовну особистість, обізнану з культурою усного і писемного мовлення, яка вміє в повному обсязі використовувати набуті знання, уміння і навички для оптимальної мовної поведінки в професійній сфері. Метою вивчення дисципліни в другому семестрі є поглиблення й систематизація знань з української мови, набутих у середній школі, щодо ділових паперів як засобу писемної професійної комунікації. Дані методичні вказівки визначають загальну спрямованість курсу та обов’язковий обсяг знань, якими повинні оволодіти студенти усіх спеціальностей денної форми навчання протягом другого семестру. Вони містять теоретичні та практичні завдання, що допоможуть практично закріпити набуті знання. Тестові завдання для самоперевірки нададуть можливістьперевірити успішність засвоєння набутих знань.
Тема 1.Ділові папери як засіб писемної професійної комунікації
Уміння правильно складати ділові папери – свідчення високого рівня мовної підготовки людини. Р. Кацавець План: 1. Поняття про документ, документацію, документування. 2. Функції документів. 3. Класифікація документів. 4. Закінчення –а(-я), -у(-ю) ім.чол.роду ІІ відм. Р.в. одн.
v Робота з епіграфом. Висловіть свої міркування з приводу прочитаного у формі стислого роздуму. Читайте також:
|
||||||||
|