МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
В другому семестрі вивчення дисципліниМіністерство освіти і науки України Одеський національний політехнічний університет О.О. Панькевич Методичні вказівки До проведення практичних занять з дисципліни «Українська мова за професійним спрямуванням» Для студентів усіх спеціальностей денної форми навчання В другому семестрі вивчення дисципліни
Одеса: ОНПУ – 2015 Міністерство освіти і науки України Одеський національний політехнічний університет О.О. Панькевич Методичні вказівки До проведення практичних занять з дисципліни «Українська мова за професійним спрямуванням» Для студентів усіх спеціальностей денної форми навчання в другому семестрі вивчення дисципліни
Затверджено на засіданні кафедри документознавства та інформаційної діяльності, Протокол №6 від 19.01.2015
Одеса: ОНПУ – 2015 Методичні вказівки до проведення практичних занять з дисципліни «Українська мова за професійним спрямуванням» для студентів усіх спеціальностей денної форми навчання в другому семестрі вивчення дисципліни, / Укл. : О.О. Панькевич. — Одеса: ОНПУ, 2015. – 48 с.
Укладачі: Панькевич О.О., ст. викл.
ЗМІСТ ПЕРЕДМОВА……………………………………………………………………………….. 4 ТЕМА 1. Ділові папери як засіб писемної професійної комунікації…5 ТЕМА 2. Ділові папери як засіб писемної професійної комунікації (продовження)……………………………………………………………………………9 ТЕМА 3. Документація з кадрово-контрактних питань…………………..12 ТЕМА 4. Документація з кадрово-контрактних питань (продовження)……………………………………………………………………………15 Тема 5. модульний контроль № 1…………..………………………………………18 Тема 6. ДОВІДКОВО-ІНФОРМАЦІЙНІ ДОКУМЕНТИ………………………………….19 Тема 7. ДОВІДКОВО-ІНФОРМАЦІЙНІ ДОКУМЕНТИ (ПРОДОВЖЕННЯ)…………..21 Тема 8. ДОВІДКОВО-ІНФОРМАЦІЙНІ ДОКУМЕНТИ (ПРОДОВЖЕННЯ)…………..24 Тема 9. ДОВІДКОВО-ІНФОРМАЦІЙНІ ДОКУМЕНТИ.СЛУЖБОВЕ ЛИСТУВАННЯ..27 Тема 10. Обліково-фінансові документи………………………………………..29 Тема 11. Спілкування як інструмент професійної діяльності………….32 Тема 12. Види усного спілкування………………………………………………..34 Тема 13. Форми колективного обговорення професійних проблем….36 Тема 14. Модульний контроль № 2…………………………………………………..38 Тестові завдання для самоперевірки……….........................................................................39 Додаток 1.Закінчення іменників другої відміни чоловічого роду в родовому відмінку однини……………………………………………………………….…………………………..43 Додаток 2.Прийменник ПО у діловому мовленні………………………..………………….45 СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………………………….......47
Читайте також:
|
||||||||
|