Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методичне забезпечення курсу

· опорні конспекти лекцій;

· навчальні посібники;

· робоча навчальна програма;

· збірка тестових і контрольних завдань для тематичного (модульного) оцінювання навчальних досягнень студентів;

Засоби підсумкового контролю (комп’ютерна програма тестування, комплект друкованих завдань для підсумкового контролю)

РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА З ДИСЦИПЛІНИ

1. Бодров В. Г. Державні та ринкові регулятори економічного оновлення // Україна: поступ у XXI століття: Науково-методичний посібник. - К.: Вид-во УАДУ, 2000.

2. Богиня Д. Державне регулювання перехідних процесів //Економіка України. - 1999. - № 5. - C. 12-21

3. Гальчинський А. С., Сщепко П. С, Палкій ??. І. Основи економічних знань: Навч. посіб. - К.: Вища шк., 1999

4. Ганслі Т. Соціальна політика та соціальне забезпечення за ринкової економіки. - К.: Основи, .

5. Гош О. П. Політична економія капіталізму і післясоціалістичного перехідного суспільства: Підручник для вищих навчальних закладів. - К.: "Преса України", 1999

6. Діяльність державно-політичних структур України в умовах переходу до ринкової економіки: Монографія/ В. Ф. Салабай, Н. М. Довганик, М. В. Борисенко, М. П. Чуб; Мін-во освіти і науки України, Київський нац. економічний ун-т ім. В. Гетьмана. - К.: КНЕУ, 2005. - 280 с.

7. Єременко В. Трансформаційні процеси у перехідній економіці (зарубіжний досвід і наша практика) //Розбудова держави. - 1998. - № 7-8. - C. 64-73

8. Заблоцький Б. Перехідна економіка: Посібник/ Богдан Заблоцький,. - К.: Академія, 2004. - 511 с.

9. Злупко С. Перехідна економіка: сучасна Україна: Навчальний посібник/ Степан Злупко,. - К.: Знання , 2006. - 324 с.

10. Павловський М. Макроекономіка перехідного періоду: Український контекст/ Михайло Антонович Павловський,; Михайло Павловський. - К.: Техніка, 1999. - 333 с.

11. Перехідна економіка. За редакцією В.М.Гейця. Підручник. К.: Вища школа. 2003-591 с.

12. Перехідна економіка: Підручник/ В. М. Геєць, Є. Г. Панченко, Е. М. Лібанова, З. С. Варналій та ін.; За ред. В. М. Геєця. - К.: Вища школа, 2003. - 591 с.

13. Україна в перехідному періоді: Досвід і стратегія: Матеріали міжнародного семінару з питань макроекономічної політики, що відбувся 6-13 грудня 1998 р. в м. Пултуську, Польща/ Під ред. Януша М.Ширмера, Хваджі М.Султана,; Гарвард. ін-т міжнарод. розвитку, Центр економ. розвитку; Вища гуманіт. школа. - К.: Альтерпрес, 2000. - 213 с.

14. Хомяков В.І., Познякова І.В. Стратегія розвитку в умовах перехідної економіки // Регіональна бізнес-економіка та управління. 2004, №2

15. Черняк В. Модель економіки: вибір України // Економіка України. – 1995. – №9. – с.53-55

 


Читайте також:

  1. I. Введення в розробку програмного забезпечення
  2. II. Мета вивчення курсу.
  3. II. ПРОГРАМА КУРСУ
  4. II.1 Програмне забезпечення
  5. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  6. III. Інформаційне забезпечення задачі
  7. IIІ. Інформаційне забезпечення задачі
  8. IV. Правова держава, як засіб реалізації і забезпечення прав, свобод та обов’язків людини і громадянина в Україні
  9. Qзабезпечення виконання завдань кожним відділом.
  10. V. РОЗМЕЖУВАННЯ КУРСУ НА БАЛИ
  11. XX1. Забезпечення відкритості та прозорості при проведенні прийому до вищих навчальних закладів
  12. Або зі зберігання інформації та забезпечення доступу до неї, за умови, що ця особа не могла знати про незаконність розповсюдження інформації.




Переглядів: 441

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень магістрантів | В другому семестрі вивчення дисципліни

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.