Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Четверта фаза консалтингу строго перевіряє правильність виконання пропозицій, підготовлених консультантом у співробітництві з клієнтом.

Запропоновані зміни починають ставати реальністю. Щось починає відбуватися — або, як заплановано, або інакше. Можуть виникати нові проблеми, виявлятися помилкові припущення або помилки в плануванні. Опір змінам може сильно відрізнятися від того, який очікувався на стадії діагностики і планування. Можливо, доведеться коректувати початковий проект і план дій. Тому що неможливо точно передбачати всі зв'язки, події чи відносини, а реальне здійснення часто відрізняється від плану, дуже важливо стежити за реалізацією цієї фази і керувати нею. Це також пояснює бажання професійних консультантів здійснювати зміни, які вони допомагали визначати і планувати.

Багато завдань, які виконують консалтингові служби закінчуються при передачі звіту з пропозиціями плану дій, тобто до початку здійснення плану. Наприклад, у США не більш 30 — 50% завдань по консультуванню включають впровадження. Якщо клієнт цілком здатний виконати будь-яку фазу процесу змін самостійно, нема рації використовувати консультанта.

Консультант може залишити організацію вже після фази діагнозу. На жаль, закінчити завдання після фази планування дій часто вирішують не тому, що клієнт оцінив свої можливості, а через широко розповсюджене представлення, що консультування закінчується тим, що клієнт приймає звіти і пропозиції. Деякі клієнти приймають такий підхід, тому що погано розуміють, що навіть дуже солідний консультативний звіт не може гарантувати, що нова схема буде в дійсності працювати і приведе до обіцяних результатів. Інші клієнти можуть бути задоволені цим, тому що їм у сутності були потрібні не зміни, а лише звіт.

Завершення

П'ята і заключна фаза процесу консультування включає кілька операцій. Робота консультанта під час виконання завдання, використані методи, здійснені зміни йотримані результати повинні бути оцінені як клієнтом, так і консалтинговою організацією. Представляються і приймаються заключні звіти. Здійснюється розрахунок у відповідності з взаємними зобов'язаннями. Якщо є інтерес продовжити співробітництво, можуть вестись переговори щодо майбутніх контактів і подальшої роботи. Після завершення цих операцій консультант залишає клієнта, і завдання по консультуванню або проект завершується за взаємною згодою.

 

Зв'язок з навчанням, науковими дослідженнями й інформацією

Консалтингова служба — це не тільки метод втручання і надання послуг, що допомагає підвищити компетентність управління й ефективність роботи підприємства, але й допомога керівництву через навчання з застосуванням наукових досліджень і інформаційних послуг.

Вони дуже тісно зв'язані з консультуванням. Консультанти широко користуються навчанням, науковою працею й інформацією при роботі з клієнтами або під час підготовки до нових завдань.


Читайте також:

  1. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  2. III. Виконання бюджету
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. ПИТАННЯ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
  7. III.6. ЧЕТВЕРТАЯ НАУЧНАЯ РЕВОЛЮЦИЯ ПЕРВЫХ ДЕСЯТИЛЕТИЙ ХХ ВЕКА.
  8. IІІ. Послідовність виконання курсової роботи
  9. Qзабезпечення виконання завдань кожним відділом.
  10. V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.
  11. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  12. V. Рекомендації і розробки маркетинг-консалтингу.




Переглядів: 511

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Діагноз | Консультування і навчання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.