Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Консультування і навчання

Консультування невіддільне від навчання. Як вказувалося вище, навчання відіграє важливу роль при ефективному консультуванні. Клієнт вчиться у консультанта, консультант вчиться у клієнта. Це допомагає консультантові скорегувати свій підхід у наступних фазах виконання завдання і накопичити досвід для майбутніх завдань. Клієнт може не усвідомлювати цього, але він дійсно навчає консультанта.

Елемент навчання є при будь-якому завданні консалтингової служби, але він може бути досить скромним, якщо консультант усю роботу робить сам і лише передає результат клієнтові. Клієнт не одержує нових знань при виконанні звичайних, рутинних завдань, але навчається, коли разом з консультантом вирішуєнові для себе задачі і може бачити свої проблеми з нової точки зору.

Навчання часто використовується як метод втручання, щоб сприяти змінам і допомогти людям освоїтися зі змінами, пропонованими в завданні. Консультант може запропонувати включити в завдання визначені елементи навчання. Це може бути семінар по методах збору інформації або по нових розробках у технічній сфері, які охоплені завданням. Широкі програми навчання можуть бути частиною фази впровадження — наприклад, якщо серйозно змінюються управлінська інформація і системи управління або ж стратегія і методи маркетингу.

Консультативні звіти дають багатий матеріал, який можна використовувати у вигляді вивчення конкретних випадків, практичних вправ, управлінських ігор, контрольних списків і т.д.

Не тільки навчання є важливим методом у роботі консультанта, але і консультування дуже важливе для професійного викладача. Центри й інститути по підготовці управлінських кадрів усе частіше намагаються робити які-небудь консультативні послуги. Слід зазначити, що необхідно учити насамперед на основі практичного досвіду і концентруватися на питаннях, що важливі для практичних працівників. Крім того, у багатьох ситуаціях одного навчання недостатньо: учасники можуть набути нових ідей і навчитися деяким новим навичкам, але їм потрібна допомога, якщо вони захочуть застосувати отримані знання на практиці. Навчальні семінари по конкретній проблемі можуть познайомити керівників, які беруть в них участь, з ефективними методами консультування, виявити проблеми, які варто вирішувати, і зацікавити їх у роботі з консультантом, який в цьому розуміється.

 


Читайте також:

  1. IV. Зміст навчання
  2. IV. Зміст навчання
  3. IV. Зміст навчання
  4. IV. Зміст навчання
  5. IV. Зміст навчання
  6. IV. Зміст навчання
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 414

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Четверта фаза консалтингу строго перевіряє правильність виконання пропозицій, підготовлених консультантом у співробітництві з клієнтом. | Консультування і наукова праця

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.