МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ І РОЗПОДІЛ БАЛІВ, ЯКІ ОТРИМУЮТЬ СТУДЕНТИКИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА КОЛЕДЖ ГЕОЛОГОРОЗВІДУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ Циклова комісія техніки розвідки та охорони праці ЗАТВЕРДЖУЮ Заступник директора З навчальної роботи Т.Ю.Заверталюк __________________ «_____»________2013
РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ Для студентів спеціальності5.04010302Пошук та розвідка геофізичними методами напряму підготовки 040103 Геологія освітньо-кваліфікаційний рівень – молодший спеціаліст
КИЇВ – 2013 Робоча програма навчальної дисципліни «Основи охорони праці» для студентів спеціальності 5.04010302 «Пошук та розвідка геофізичними методами», напряму підготовки 040103 «Геологія», освітньо-кваліфікаційний рівень – молодший спеціаліст. 2013. – 41 с.
Розробник: Лузан В.В., викладач-методист Коледжу геологорозвідувальних технологій Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
Робоча програма дисципліни «Основи охорони праці» розглянута й схвалена на засіданні циклової комісії техніки розвідки та охорони праці, протокол від 29 серпня 2013 року №1. Голова циклової комісії ________________ В.Г. Носенко «____»_______________2013
Схвалено методичною комісією навчально-методичної лабораторії Коледжу геологорозвідувальних технологій Київського національного університету імені Тараса Шевченка, протокол від 05 вересня 2013 року №1. Голова методичної комісії _______________ В.В. Мартиненко «_____» ____________ 2013
© В.В.Лузан, 2013 рік ВСТУП Навчальна дисципліна «Основи охорони праці» є складовою освітньо-професійної програми підготовки фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем «молодший спеціаліст» галузі знань 0401 «Природничі науки» з напряму підготовки 040103 «Геологія», спеціальності 5.04010302 «Пошук та розвідка геофізичними методами». Дана дисципліна є нормативною за спеціальністю 5.04010302 «Пошук та розвідка геофізичними методами». Викладається у ІІ семеcтрі 3 курсу обсягом 54 год. (1,5 кредитів ECTS)зокрема: лекції – 18 год., практичні - 4 год., семінарські заняття – 2 год., лабораторні – 6 год., самостійна робота – 24 год. У курсі передбачено 2 розділи та 1 підсумкова контрольна робота. Завершується дисципліна – іспитом. Мета дисципліни– формування у майбутніх фахівців необхідних знань та умінь у сфері охорони праці, а також знань з відповідних правових і організаційних питань, усвідомлення нерозривної єдності успішної професійної діяльності з обов’язковим дотриманням усіх вимог безпеки праці на робочому місці. Завдання –вивчення дисципліни полягає у набутті студентами знань, умінь і здатностей ефективно вирішувати завдання професійної діяльності з обв’язковим урахуванням вимог охорони праці та забезпечення гарантії збереження здоров’я, життя і працездатності в умовах майбутньої роботи за обраним фахом через ефективне управління і організацію охорони праці, беззаперечне дотримання правил та інструкцій, формування відповідальності посадових осіб і працівників за колективну і власну безпеку. Структура курсу включає вивчення основних законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці, державної політики і державного нагляду та громадського контролю у галузі охорони праці, системи управління охороною праці в Україні, в окремих галузях, в регіонах і організації роботи з охорони праці на підприємствах. Студенти вивчають основні причини травматизму і професійних захворювань, порядок розслідування, аналізу нещасних випадків, аварій, професійної захворюваності, знайомляться з заходами щодо їх профілактики і упередження. Основна увага під час вивчення дисципліни приділяється необхідності дотримання вимог безпеки і покращенню санітарно-гігієнічних умов праці. Вивчаються також заходи пожежної профілактики виробничих об’єктів, а також визначаються завдання щодо їх недопущення. В результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати: - основні вимоги законодавства України в галузі охорони праці; - основи державної політики, державного нагляду і громадського контролю за дотриманням нормативно-правових актів з охорони праці; - порядок розслідування випадків травматизму, професійних захворювань та аварій на підприємстві; - основні вимоги щодо правил безпеки, виробничої санітарії, гігієни праці та протипожежного захисту, організації охорони праці на підприємствах різних видів діяльності і різних форм власності; - загальний порядок впровадження і виконання заходів з охорони праці на об’єктах виробничого і господарського комплексу України, вміти: - користуватися нормативно-правовими актами та іншими нормативними документами і довідковою літературою з охорони праці; - обґрунтовувати вибір безпечних режимів, параметрів виробничих процесів; - працювати безпечно з виробничим устаткуванням, обладнанням та інструментом з дотриманням правил безпеки, виробничої санітарії, гігієни праці та протипожежного захисту, правильно користуватися засобами колективного та індивідуального захисту. Місце дисциплінив структурно-логічній схемі підготовки молодших спеціалістів. Навчальна дисципліна «Основи охорони праці» є складовою циклу математичної та природничо-наукової підготовки, знайомить студентів із основними законодавчими та іншими нормативно-правовими актами у галузі охорони праці, принципами державної політики, державного нагляду за охороною праці, порядком розслідування нещасних випадків, професійних захворювань та аварій, їх аналізом і розробкою профілактичних заходів щодо усунення недоліків, умовами і правилами безпечної роботи. Засвоєння курсу обумовлює здатність випускників вирішувати професійні завдання з урахуванням вимог правил безпеки, виробничої санітарії, гігієни праці та протипожежного захисту, обирати оптимальні умови і режим праці. Даний курс вивчається в другому семестрі третього курсу, після вивчення курсу «Безпека життєдіяльності» і деяких професійно орієнтованих дисциплін. Оцінка якості засвоєння навчальної дисципліни проводиться складанням підсумкового екзамену. Зв’язок з іншими дисциплінами. «Основи охорони праці» є органічним продовженням дисципліни «Безпека життєдіяльності». Розділ 1 «Основ охорони праці» тісно пов’язаний з вивченням курсу «Правознавство». Правила безпеки і виробничої санітарії та гігієни праці об’єктивно враховують матеріал, який засвоїли студенти в курсах фізики, хімії, біології, фізичної культури, інформатики і комп’ютерної техніки, екології, а також правила безпеки, які вивчалися студентами перед проведенням лабораторних робіт із зазначених та професійно орієнтованих дисциплін. Органічне продовження курсу, навчальна дисципліна «Охорона праці в галузі», вивчатиметься на четвертому курсі. Крім того, зазначені питання передбачені при засвоєнні методів геологічних і геофізичних досліджень, пошуків та розвідки родовищ корисних копалин.
КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ І РОЗПОДІЛ БАЛІВ, ЯКІ ОТРИМУЮТЬ СТУДЕНТИ Критерії контролю знань розроблено відповідно до Положення про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах та Галузевого стандарту вищої освіти України і включають в себе основні вимоги до оцінювання навчальних досягнень студентів. При перевірці знань та умінь під час поточного контролю, а також складення іспиту виставляється диференційована оцінка за чотирибальною шкалою: Відмінно – студент вільно і творчо володіє системними знаннями навчального матеріалу та ефективно їх застосовує для виконання практичних завдань, виявляє пізнавально-творчий інтерес до обраної спеціальності, правильно й усвідомлено застосовує всі види довідкової інформації, уміє логічно й правильно відповідати на питання програми навчальної дисципліни. Добре – студент із розумінням викладає суть основних положень навчального матеріалу та застосовує його при виконанні практичних робіт, дає визначення основних понять, аналізує, порівнює, робить висновки, усвідомлено користується довідковою інформацією, але при відповідях припускається несуттєвих помилок і неточностей, які частково може виправити. Задовільно – студент володіє навчальним матеріалом на рівні запам’ятовування без достатнього розуміння суті, з помилками дає визначення основних понять, може частково обґрунтувати й проаналізувати свою відповідь; припускається помилок, які не може виправити самостійно; недостатньо усвідомлено користується довідковою інформацією. Незадовільно – студент із допомогою викладача відтворює на рівні розпізнання окремі елементи навчального матеріалу та виконує зі значними труднощами окремі елементи практичних завдань, при відповідях на питання припускається суттєвих помилок, які не може виправити самостійно; не орієнтується в довідковій інформації. Читайте також:
|
||||||||
|