Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Лабораторна робота 3. Дослідження небезпеки замикання струмоведучих провідників на землю (2год.)

Дослідження небезпеки замикання струмоведучих провідників на землю. Небезпека ураження кроковою напругою.

Рекомендована література: [1, 2, 3, 4, 5, 7].

Завдання для самостійної роботи ( 2 год.)

Допустимі значення електричного струму і напруги.

Чинники, що впливають на наслідки ураження електричним струмом.

Класифікація приміщень за ступенем небезпеки ураження електричним струмом.

Вимоги безпеки при експлуатації електроустановок, засоби і способи захисту від ураження електричним струмом.

Рекомендована література: [1, 2, 3, 4, 5, 7].

Завдання для самостійної роботи ( 2 год.)

Надання першої допомоги при ураженні електричним струмом.

Захист від атмосферної електрики. Правила поведінки під час грози.

Рекомендована література: [1, 2, 3, 4, 5, 7, 13]

Контрольні запитання та завдання

1. Яким загальним вимогам безпеки повинно відповідати виробниче устаткування?

2. Яким загальним вимогам безпеки повинні відповідати технологічні процеси?

3. Яким вимогам безпеки повинні відповідати місткості (посудини), які працюють під тиском?

4. Визначити основні правила безпечної роботи компресорів.

5. Визначити основні правила безпечної роботи котелних і бойлерних установок.

6. Визначити основні правила безпечної експлуатації балонів для зберігання, перевезення і використання стиснених, зріджених чи розчинених газів під тиском.

7. Визначити основні правила безпечної роботи кріогенної техніки.

8. Визначити основні правила безпечного перевезення пасажирів в автобусах, мікроавтобусах, легковаму і вантажному транспорті.

9. Перелічити основні причини нещасних випадків при виконанні вантажно-розвантажувальних робіт.

10. Назвати основні вимоги безпеки при перевезенні вантажів на автомобільному транспорті.

11. Які основні правила безпеки при експлуатації вантажно-підйомних кранів.

12. Назвати правила безпечної експлуатації ліфтів.

13. Які види дії електричного струму на організм людини?

14. Які чинники впливають на ступінь ураження електричним струмом?

15. Які гранично допустимі значення напруги при контакті людини з струмонесучими частинами електроустановок?

16. Які гранично допустимі значення електричного струму, що може проходити через тіло людини?

17. Які чинники впливають на наслідки ураження електричним струмом?

18. Як визначається сила струму, що при певних обставинах може проходити через тіло людини?

19. Що таке, крокова напруга?

20. Як класифікуються приміщення за ступенем небезпеки ураження електричним струмом?

21. Яке призначення захисного заземлення і які вимоги щодо його виконання?

22. Як здійснюється надання першої допомоги при ураженні електричним струмом?

23. В чому небезпека статичної електрики і які способи захисту використовуються?

24. Як захиститися від атмосферної електрики і які правила поведінки під час грозових розрядів?

25. Які вимоги до електропроводки у виробничих і допоміжних приміщеннях?

26. Які вимоги безпеки до експлуатації електроустановок?

27. Які вимоги безпеки до приміщень з підвищеною небезпекою ураження електрострумом?

28. Які вимоги безпеки до переносних електроустанок, приладів та інструменту?

29. З якою перодичністю проводяться виміри опору заземлення та ізоляції електроустановок на підприємствах, в установах, навчальних закладах?


Читайте також:

  1. I. Дослідження фізичних властивостей
  2. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  3. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  4. II. Самостійна робота студентів.
  5. III етап. Опрацювання результатів дослідження.
  6. III. Економічна інтерпретація результатів статистичного дослідження банків
  7. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  8. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  9. IV. Науково-дослідницька робота.
  10. IV. Практична робота.
  11. IV. Робота над темою уроку
  12. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота




Переглядів: 404

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 2.2. Основи виробничої безпеки ( 10 год.) | Тема 2.3. Основи пожежної профілактики на виробничих об’єктах ( 5 год.)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.