Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контроль знань і розподіл балів, які отримують студенти

КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

ІМЕНІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА

Інститут міжнародних відносин

 

Кафедра міжнародних організацій і дипломатичної служби

«ЗАТВЕРДЖУЮ»

Заступник директора

З навчальної роботи

____________ І.О. Мінгазутдінов

«____»____________2015 року

 

Робоча ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

ОСНОВИ ДИПЛОМАТІЇ ТА ДИПЛОМАТИЧНОЇ РОБОТИ

Для студентів

 

галузі знань 0302 Міжнародні відносини

напряму підготовки 6.030204міжнародна інформація

 

КИЇВ – 2015


 

 

Робоча програма дисципліни «Основи дипломатії та дипломатичної роботи» для студентів галузі знань – 0302 міжнародні відносини,напряму підготовки – 6.030204 міжнародна інформація.

 

« » ________ 2015 року – 29 с.

 

 

Розробник: д.і.н., професорМатвієнко Віктор Михайлович

 

Робоча програма дисципліни «Основи дипломатії та дипломатичної роботи» затверджена на засіданні кафедри міжнародних організацій і дипломатичної служби

 

Протокол № 8 від «5» березня 2015 року

Завідувач кафедри міжнародних організацій

і дипломатичної служби В.М. Матвієнко

 

« » ________ 2015 року

 

 

Робоча програма дисципліни «Основи дипломатії та дипломатичної роботи» затверджена на засіданні кафедри міжнародної інформації

 

Протокол № _ від «__» ________ 2015 року

Завідувач кафедри міжнародного бізнесу М.М. Рижков

 

«___» ____________ 2015 року

 

Схвалено науково - методичною комісією Інституту міжнародних відносин

Протокол від «___» ______________ 2015 року №__

Голова науково-методичної комісії О.А.Коппель

 

«_____» _________________ 2015 року

 

 

© В.М. Матвієнко, 2015 рік

© _____________, 201_ рік

© _____________, 201_ рік


ВСТУП

Навчальна дисципліна "Основи дипломатії та дипломатичної роботи"є складовою освітньо-професійної програми підготовки фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр» з галузі знань – 0302 міжнародні відносини, напряму підготовки –6.030204міжнародна інформація.

Дана дисципліна входить до нормативної частини циклу дисциплін професійної та практичної підготовки студентів. Викладається у другомусеместрі ІІкурсув обсязі – 72 год. (2 кредити ECTS) зокрема: лекції – 16 год., семінарські заняття – 18 год., самостійна робота – 38 год. У курсі передбачено 2 змістових модулі та 2модульні контрольні роботи, одна з яких – підсумкова. Завершується дисципліна – заліком.

Мета дисципліни– ознайомлення студентів з основними характеристиками, особливостями та організацією сучасної дипломатичної та консульської служби України та зарубіжних країн.

Завдання – набуття студентами необхідних початкових знань і вмінь роботи в центральних державних органах у сфері реалізації зовнішньої політики України та практичних навичок професійної дипломатичної діяльності в закордонних органах зовнішніх зносин держави.

Курс складається з двох змістових модулів.

Перший – "Дипломатія та дипломатична практика"; другий – "Консульська робота та практика багатосторонньої дипломатії".

 

В результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати:

Ø базові дипломатичні поняття, терміни та категорії;

Ø історію становлення та розвитку дипломатичної служби як окремої державної інституції;

Ø процес становлення, особливості організації та функціонування дипломатичної служби України;

Ø механізм діяльності МЗС України, його центральних та закордонних структурних підрозділів;

Ø механізми прийняття і організацію виконання зовнішньополітичних рішень;

Ø методи і засоби дипломатичної діяльності, в тому числі основні принципи, форми та методи роботи дипломатичних представництв;

Ø організацію інформаційно-аналітичного і організаційно-технічного супроводження дипломатичної діяльності;

Ø принципи документообігу в дипломатичній службі;

Ø зміст нормативно-правової бази забезпечення функціонування дипломатичної служби;

Ø порядок проходження дипломатичної служби; особливості відбору, призначення і оцінки праці дипломатичних працівників;

Ø специфіку дипломатичного забезпечення багатосторонньої дипломатії;

Ø порядок встановлення консульських відносин та особливості діяльності консульських установ;

Ø особливості діяльності спеціальних місій;

Ø основні форми і засоби дипломатичної комунікації та протокольного забезпечення дипломатичної діяльності;

Ø проблематику сучасної економічної дипломатії

вміти :

Ø аналізувати та порівнювати методи та засоби діяльності дипломатичних служб різних країн;

Ø аналітично опрацьовувати наукову літературу;

Ø засвоювати історичний вітчизняний і зарубіжний досвід організації і функціонування дипломатичної служби;

Ø адаптувати кращий світовий досвід до умов сучасної України;

Ø розвивати практичні навички з вирішення політико-управлінських, організаційно-правових, інформаційно-аналітичних, кадрових та інших завдань в рамках професійного забезпечення діяльності державних органів зовнішніх зносин щодо реалізації зовнішньополітичних інтересів України;

Ø диференціювати особливості роботи дипломатичної та консульської служби, їх завдання та функції;

Ø здійснювати аналіз дипломатичної діяльності міжнародних акторів в процесі дво- та багатосторонніх дипломатії;

Ø самостійно підвищувати професійну компетенцію з проблем дипломатії та дипломатичної служби та розвивати навички ефективного виконання завдань зовнішньополітичної служби України;

Ø диференціювати основні види дипломатичного листування;

Ø складати зразки найпоширеніших видів документів дипломатичного листування;

Ø організовувати і здійснювати контакти з іноземними колегами;

Ø самостійно вести пошук і узагальнювати отриману інформацію;

Ø працювати з різноманітними документами, що пов’язані з дипломатичною діяльністю;

Ø відстоювати дипломатичними засобами національні інтереси держави в міжнародному спілкуванні;

Ø захищати права і інтереси українських громадян і співвітчизників за кордоном.

Місце дисциплінив системі підготовки фахівців у сфері міжнародної інформації: навчальна дисципліна "Основи дипломатії та дипломатичної роботи" є однією з дисциплін професійної та практичної підготовки бакалаврів міжнародної інформації.

Зв’язок з іншими дисциплінами:

Навчальна дисципліна “Основи дипломатії та дипломатичної роботи” є однією із ключових складових комплексної підготовки бакалаврів галузі знань міжнародні відносини, напряму – міжнародна інформація та тісно пов’язана з циклом дисциплін професійної та практичної підготовки, зокрема: дипломатичний протокол та етикет, міжнародні організації. Навчальна дисципліна є базовою для наступних дисциплін: міжнародні відносини та світова політика, зовнішня політика України, віртуальна дипломатія.

 

Контроль знань і розподіл балів, які отримують студенти

Контроль здійснюється за модульно-рейтинговою системою.

У змістовий модуль 1 (ЗМ1) входять теми 1 - 4, а у змістовий модуль 2 (ЗМ2) – теми 5 - 8. Обов’язковим для заліку є написання модульних контрольних робіт, передбачених робочою програмою навчальної дисципліни та підсумкової залікової роботи.

Оцінювання за формами контролю:

ЗМ1 ЗМ 2
Min. – 24 бали Max.–46балів Min. – 26 балів Max. – 54 бали
Усна відповідь 3*5=15 6*5=30 3*4=12 6*4=24
Самостійна робота
Модульна контрольна робота
Підсумкова (залікова) контрольна робота

Результати навчальної діяльності студентів оцінюються за 100 бальною шкалою. Для студентів, які набрали сумарно меншу кількість балів ніж критично-розрахунковий мінімум – 40 балів, для одержання заліку обов’язково здають залік, який оцінюється максимально у 20 балів. Рекомендований мінімум для допуску до заліку – 50 балів.

У випадку відсутності студента з поважних причин відпрацювання та перездачі МКР здійснюються у відповідності до „Положення про порядок оцінювання знань студентів при кредитно-модульній системі організації навчального процесу” від 1 жовтня 2010 року.

При простому розрахунку отримаємо:

  Змістовий модуль1 Змістовий модуль2 ПМК / залік Підсумкова оцінка
Мінімум
Максимум

 


Читайте також:

  1. I. Актуалізація знань учнів
  2. I. Аналіз контрольної роботи.
  3. I. Доповнення до параграфу про точкову оцінку параметрів розподілу
  4. I. Контроль исходного уровня знаний, используя тестовые задания исходного уровня знаний.
  5. I. Контроль исходного уровня знаний, используя тестовые задания.
  6. I. Контроль і закріплення знань учнів
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  11. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  12. I. Контроль, корекція та закріплення знань.




Переглядів: 459

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПИТАННЯ НА ІСПИТ | Шкала відповідності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.