МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
Відповідь студента оцінюється на: «Відмінно» – якщо повно та глибоко, розгорнуто, правильно та обґрунтовано викладено матеріал: - студент виявляє глибокі знання усієї програми навчальної дисципліни; - відображає чітке знання наукових термінів, правильно формулює відповідні тлумачення; - застосовує теоретичні знання на практиці, робить власні висновки та узагальнення; - має навички самостійної підготовки презентаційних матеріалів із зазначеної тематики; - здатен використовувати набутий теоретичний матеріал у майбутній професійній діяльності. «Добре» – якщо студент дав відповідь на поставлене запитання, проте вона має хоча б один з таких недоліків: - є неповною, не містить усіх необхідних відомостей про предмет запитання; - є не зовсім правильною: наявні недоліки у розкритті змісту понять, категорій, закономірностей, нечіткі їхні характеристики; - наявні неточності у виконанні практичних завдань. «Задовільно» – якщо відповідь студента є поверхневою, недостатньо аргументованою: - свідчить про наявність прогалин у знаннях, зокрема не засвідчує повною мірою знання основних теоретичних понять, концепцій, категорій; - не містить посилань на літературу; - викладена з порушенням логіки подання матеріалу; - містить багато граматичних, грубих стилістичних помилок та виправлень. «Незадовільно» – якщо студент не відповів на поставлене питання або відповідь є неправильною; - не розкриває сутності питання, або ж допущено грубі змістовні помилки, які свідчать про відсутність відповідних знань у студента чи їх безсистемність та поверховість; - не знає основних положень навчальної дисципліни; не вміє сформулювати власну думку та викласти її. Індивідуальне творче завдання з навчальної дисципліни «Менеджмент індустрії гостинності (Менеджмент туризму)» – це публічний виступ з презентацією в електронному форматі самостійно виконаного завдання відповідно до зазначено в навчальній програмі тематики. Індивідуальне завдання подається у визначені викладачем строки. Оцінка за індивідуальне завдання виставляється викладачем на практичному занятті. РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА Базова 1. Бабарицька В. К. Менеджмент туризму. Туроперейтинг. Понятійно-термінологічні основи. Сервісне забезпечення турпродукту: навч. посібник. – 2-ге вид., перероб. та доп. / В. К. Бабарицька, О. Ю. Малиновська. – К. : Альтерпрес, 2008. – 286 с. 2. Балашова Р.І. Організація діяльності туристичного підприємства : навч. посіб. / Р.І. Балашова. – К. : ЦУЛ, 2012. – 184 с. 3. Кіптенко В.К. Менеджмент туризму / В. К. Кіптенко. – К. : Знання, 2010. –502 с. 4. Школа І. М., Корольчук О. П. Менеджмент туризму : підруч. / І. М. Школа, О. П. Корольчук. – Чернівці: Книги - ХХІ, 2011. – 464 с.
Читайте також:
|
||||||||
|