МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Хід роботи1.Створити лінгвістичну змінну, використовуючи засоби пакета Matlab. Центри функцій належності повинні розташовуватися на універсальній множині рівномірно, а сума всіх значень функцій приналежності термів повинна приблизно рівнятися одиниці для кожної вхідної точки. Для трикутних функцій належності терм-множина з 5 термів показано на рис.3.3. Продемонструвати у вікні Matlab терми лінгвістичної змінної, використовуючи тільки засоби командного рядка (ключові слова newfis, addvar, addmf, plotmf, getfis).
2.Продовжити програму, створену в лабораторній роботі №2. Створити новий клас – «Лінгвістична змінна». Він повинен включати масив термів: елементів класу «нечітка множина», а також строковий масив імен функцій приналежності нечітких множин. Довжина масиву нечітких множин повинна рівнятися довжині масиву імен функцій належності. 3.Створити один екземпляр лінгвістичної змінної. При цьому центри функцій належності повинні розташовуватися на універсальній множині рівномірно, а сума всіх значень функцій належності термів повинна приблизно рівнятися одиниці для кожної вхідної крапки. 4.Вивести на екран в одному графіку функції належності термів лінгвістичної змінної разом з їх іменами. Функції належності та кількість термів для кожного варіанта представлені в табл. 3.2.
Таблиця 3.2. Варіанти до лабораторної роботи.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|