Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Хід роботи

1.Створити лінгвістичну змінну, використовуючи засоби пакета Matlab. Центри функцій належності повинні розташовуватися на універсальній множині рівномірно, а сума всіх значень функцій приналежності термів повинна приблизно рівнятися одиниці для кожної вхідної точки. Для трикутних функцій належності терм-множина з 5 термів показано на рис.3.3. Продемонструвати у вікні Matlab терми лінгвістичної змінної, використовуючи тільки засоби командного рядка (ключові слова newfis, addvar, addmf, plotmf, getfis).

Ступінь належності
ОМ
X
Б
ОБ
С
М
Рис.3.3 Побудова функцій належності для термів лінгвістичної змінної.

 


2.Продовжити програму, створену в лабораторній роботі №2. Створити новий клас – «Лінгвістична змінна». Він повинен включати масив термів: елементів класу «нечітка множина», а також строковий масив імен функцій приналежності нечітких множин. Довжина масиву нечітких множин повинна рівнятися довжині масиву імен функцій належності.

3.Створити один екземпляр лінгвістичної змінної. При цьому центри функцій належності повинні розташовуватися на універсальній множині рівномірно, а сума всіх значень функцій належності термів повинна приблизно рівнятися одиниці для кожної вхідної крапки.

4.Вивести на екран в одному графіку функції належності термів лінгвістичної змінної разом з їх іменами. Функції належності та кількість термів для кожного варіанта представлені в табл. 3.2.

 

Таблиця 3.2. Варіанти до лабораторної роботи.

№ варіант Вид функцій належності Число термів
trimf – трикутна
trapmf – трапецієподібна
dsigmf – визначається як різниця двох сигмоїдальних функцій
gbellmf – функція належності узагальненого дзвоноподібного типу
gaussmf – Гаусова
gauss2mf – різниця двох Гаусових функцій належності
pimf – т.зв. p-подібна функція належності
psigmf – визначається як добуток двох сигмоїдальних функцій
trimf – трикутна
trapmf – трапецієподібна
dsigmf – визначається як різниця двох сигмоїдальних функцій
Продовження табл.3.2
gbellmf – функція належності узагальненого дзвоноподібного типу
gaussmf – Гаусова
gauss2mf – різниця двох гаусових функцій належності
pimf – т.зв. p-образна функція належності
psigmf – визначається як добуток двох сигмоїдальних функцій
trimf – трикутна
trapmf – трапецієподібна
dsigmf – визначається як різниця двох сигмоїдальних функцій
gbellmf – функція належності узагальненого дзвоноподібного типу
gaussmf – Гаусова
gauss2mf – різниця двох Гаусових функцій належності
pimf – т.зв. p-подібна функція належності
psigmf – визначається як добуток двох сигмоїдальних функцій
trimf – трикутна
trapmf – трапецієподібна
dsigmf – визначається як різниця двох сигмоїдальних функцій
gbellmf – функція належності узагальненого дзвоноподібного типу
gaussmf – Гаусова
gauss2mf – різниця двох Гаусових функцій належності

 

 


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  7. III ОФОРМЛЕННЯ І ЗАХИСТ РОБОТИ
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. III. ПИТАННЯ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
  12. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ




Переглядів: 441

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Приклад 3.1. | Вимоги до оформлення звітів по лабораторних роботах

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.