Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Показання для початку діалізу

креатинін крові ³0,44 ммоль/л або ШКФ <15 мл/хв
гіперкаліємія >6,5-7,0 ммоль/л
ускладнення, небезпечні для життя (набряк легень, злоякісна артеріальна гіпертензія з ознаками застійної серцевої недостатності, уремічний перікардит, набряк мозку, декомпенсований метаболічний ацидоз)

Конкретна мета самостійної підготовки до практичного заняття

На підставі отриманих знань щодо етіологічних та патогенетичних факторів засвоїти основні клінічні та діагностичні критерії гломерулонефритів та хронічної ниркової недостатності у дітей та ознайомитись з основними принципами лікування, реабілітації і профілактики захворювань нирок у дітей.

 

Програма самостійної підготовки до практичного заняття

1. Базовий рівень підготовки.

Назви попередніх дисциплін Необхідні навики
1. Анатомія Знати анатомію сечової системи. Будова нирок, їх вікові особливості.  
2. Нормальна фізіологія Визначати особливості функціонування сечової системи у дітей.  
3. Патологічна анатомія та патологічна фізіологія Знати морфологічні зміни при імунному запаленні клубочків, механізми гіпертензії, набряків, олігоанурії та інших патологічних процесів при ГН та ХНН.  
4. Біохімія Визначати й інтерпретувати основні біохімічні показники функціонального стану нирок.
5. Пропедевтика педіатрії Знати симптоми та синдроми ГН та ХНН у дітей. Вміти збирати анамнез у батьків дитини, оцінювати загальний стан хворого, проводити об'єктивне обстеження хворого із захворюваннями сечової системи.

 

2. Оволодіння представленим у методичній вказівці учбовим матеріалом, що містить мінімальний базовий рівень знань, необхідний для засвоєння теми.

3. Робота з рекомендованою літературою за темою заняття.

4. Ознайомлення з методикою виконання визначених практичних навичок.

5. Самоконтроль отриманих знань за допомогою контрольних питань до заняття, розв’язування ситуаційних завдань та тестового контролю.


Читайте також:

  1. I. Україна з найдавніших часів до початку XX ст.
  2. V. Архітектурні течії кінця ХІХ – початку ХХ ст.: модерн та конструктивізм (20 хв.)
  3. Аграрні реформи та розвиток сільського госпо- дарства в 60-х роках XIX ст. — на початку XX ст.
  4. В яких умовах розвивалась українська культура на початку XX ст.?
  5. Визначення допустимого часу початку входу в зону зараження (початку роботи) за заданою дозою опромінення
  6. Визначення допустимого часу початку долання зон радіоактивного забруднення (початок виходу із зони) при заданій дозі опромінення
  7. Визначення часу початку руху частини, підрозділу із вихідного району
  8. Визначення швидкості початку псевдозрідження
  9. Визначте місце України в планах імперіалістичних держав напередодні та на початку Першої Світової війни. В чому полягала трагедія українського народу в цій війні?
  10. Виникнення інституціоналізму і його розвиток на початку ХХ ст.
  11. Виплати лізингових платежів на початку періоду
  12. Відновлення громадянського суспільства в Україні в кінці 80-х – на початку 90-х років ХХ ст. Розвиток громадянського суспільства в незалежній Україні.




Переглядів: 518

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Цільові значення показників, що забезпечують ренопротекцію при ХЗН (адаптовано згідно до NKF K/DOQI , JNC 7, ESH/ESC, EBPG, 2003) | Практичні навички.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.