Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЗАДАЧА 5

Хворий Г., 38 років, скаржиться на постійний біль в правій половині живота, загальну слабкість, нудоту, блювоту, підвищення температури тіла. Із анамнезу: страждає на жовчнокам’яну хворобу на протязі 6 років, дві доби по тому зۥявився сильний біль в епігастральній ділянці та правому підребер’ї з ірадіацією в праву лопатку, нудота, блювота. Поступово стан хворого погіршився: підвищилась температура тіла 38˚С, біль розповсюдився на всю праву половину живота.

При обстеженні: загальний стан хворого тяжкий, температура тіла 38˚С, пульс 108 за 1 хв., АТ=100/65 мм рт.ст. Живіт помірно здутий, права половина черевної стінки не приймає участі в диханні. При пальпації – виразна напруга м’язів черевної стінки в правому підребер’ї та правій боковій ділянці, жовчний міхур не пальпується. Позитивні симптоми Щоткіна-Блюмберга, Раздольського в правій половині живота. При аускультації – перистальтичні шуми різко ослаблені.

 

ЗАДАЧА 6

Хворий Д., 46 років, скаржиться на постійний інтенсивний біль в животі, загальну слабкість, нудоту, блювоту, підвищення температури тіла. Із анамнезу: хворіє на протязі 3-х діб, захворювання почалося гостро, після переїдання та прийому алкоголю – виник ″оперізуючий″ біль в верхній половині черева, багаторазова блювота; надійшов до хірургічного відділення, де хворому проводили консервативне лікування. На третій день стан хворого погіршився: біль розповсюдився по всьому животі, підвищилась температура тіла, виникла затримка стула та газів.

При обстеженні: загальний стан хворого тяжкий, температура тіла 38,4˚С, пульс 118 за 1 хв., АТ=100/75 мм рт.ст. Живіт помірно здутий, передня черевна стінка не приймає участі в диханні. При пальпації – виразна напруга м’язів черевної стінки по всьому животі, більше в лівій половині, позитивні симптоми Щоткіна-Блюмберга, Раздольського. Перкуторно – тимпаніт, більше виражений над пупком, у бокових ділянках – тупість. При аускультації – перистальтичні шуми різко ослаблені.

 


Читайте також:

  1. Б. Задача
  2. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача
  3. Взаємне положення прямої і площини. Друга позиційна задача.
  4. Вторая задача анализа на чувствительность
  5. Головна задача м/н фінансового менеджменту полягає у оцінці короткострокових і довгострокових активів і зобов’язань фірми у часовому і просторовому використанні м/н ринків.
  6. Двоїста задача
  7. Двухмерная задача Коши
  8. З праці В. Леніна «О задачах пролетариата в данной революции»
  9. Загальна задача лінійного програмування (ЗЛТ)
  10. Задача # 12 (з тих, що вона скидувала)
  11. Задача 1
  12. ЗАДАЧА 1




Переглядів: 405

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗАДАЧА № 3 | ЗАДАЧА 7

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.