Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЗАДАЧА 7

Хвора Ш., 38 років, скаржиться на постійний біль в животі, нудоту, блювоту, загальну слабкість, лихоманку, затримку стула і газів. Із анамнезу: хворіє на протязі 3 діб, спочатку зۥявився біль в епігастральній ділянці, який потім перемістився в праву здухвинну ділянку, була нудота і одноразова блювота. Хвора самостійно приймала спазмолітики, анальгін, за медичною допомогою не зверталась, біль на деякий час зменшився, але через дві доби знов зۥявився і розповсюдився по всьому череві, часто відмічалась блювота, загальна слабкість, головний біль, підвищилась температура тіла до 38,8˚С.

При обстеженні: стан хворої тяжкий, свідомість ясна, пульс 112 ударів в 1 хвилину, АД=90/60 мм рт. ст. Язик сухий, покритий смагою. Передня черевна стінка не приймає участі в диханні. Живіт здутий, при пальпації – виразна напруга м’язів черевної стінки, болючість, позитивний симптом Щоткіна – Блюмберга в нижній половині живота. Перкуторно – тимпаніт, при аускультації – шуми перистальтики відсутні.

 

ЗАДАЧА 8

Хворий М., 68 років, скаржиться на постійний різкий біль в правій половині живота, нудоту, блювоту, підвищення температури тіла, затримку газів. Із анамнезу: 3 доби по тому був напад різкого болю в правому підреберۥї, який через декілька годин самостійно припинився. Через 10 годин біль в правому підреберۥї зۥявився знову і прийняв зростаючий характер, була повторна блювота жовчю. Температура тіла підвищилась до 38,2˚С. Раніше при УЗД були виявлені конкременти в жовчному міхурі.

При обстеженні: стан хворого тяжкий, свідомість ясна, пульс 98 уд. за 1 хв.. АТ=110/70 мм рт.ст. Язик сухий, обкладений білувато – жовтим нальотом. Живіт помірно здутий, передня черевна стінка справа відстає в диханні. При пальпації – живіт напружений, болючий в правому підреберۥї, де пальпується дно жовчного міхура. Симптоми Ортнера, Мюсі-Георгієвського позитивні, симптом Щоткіна – Блюмберга позитивний в правому підребер’ї і правій боковій ділянці.

 


Читайте також:

  1. Б. Задача
  2. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача
  3. Взаємне положення прямої і площини. Друга позиційна задача.
  4. Вторая задача анализа на чувствительность
  5. Головна задача м/н фінансового менеджменту полягає у оцінці короткострокових і довгострокових активів і зобов’язань фірми у часовому і просторовому використанні м/н ринків.
  6. Двоїста задача
  7. Двухмерная задача Коши
  8. З праці В. Леніна «О задачах пролетариата в данной революции»
  9. Загальна задача лінійного програмування (ЗЛТ)
  10. Задача # 12 (з тих, що вона скидувала)
  11. Задача 1
  12. ЗАДАЧА 1




Переглядів: 291

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗАДАЧА 5 | ЗАДАЧА 9

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.