Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вогнепальні поранення живота.

Вогнепальне поранення живота – це пошкодження тканин і органів черевної порожнини з порушенням цілісності покривних тканин (шкіри, слизової або серозної оболонки), що спричинене вогнепальною зброєю.

 

Кінцеві цілі навчання на практичному занятті:

1. Формування попереднього діагнозу.

2. Засвоєння алгоритму першої медичної та долікарської допомоги.

3. Засвоєння алгоритму першої лікарської допомоги.

4. Діагностична програма та аналіз отриманих даних.

5. Визначення організаційно-лікувальної тактики (сортувально-евакуаційні групи при наданні кваліфікованої медичної допомоги).

 

Мета практичного заняття: встановити рівень засвоєння теоретичних знань та практичних навичок студентами в межах професійно орієнтованих задач лікаря загальної практики за темою – вогнепальні поранення живота, яка відноситься до синдрому травматичного ушкодження живота.

Форми контролю знань та вмінь на практичному занятті:

1. Тестовий контроль знань (комп’ютерний контроль).

2. Теоретичне опитування кожного студента з оцінкою за питаннями:

- обґрунтування попереднього діагнозу,

- визначення об’єму першої медичної та долікарської допомоги,

- визначення об’єму першої лікарської допомоги,

- складання діагностичної програми та аналіз отриманих даних,

- формування клінічного діагнозу та визначення програми лікування.

3. Оцінка засвоєння кожним студентом практичних навичок:

- Алгоритм першої медичної та долікарської допомоги при вогнепальних пораненнях живота.

- Алгоритм першої лікарської допомоги при вогнепальних пораненнях живота.


Читайте також:

  1. B грудини зі здавленням чи пораненням органів.
  2. Алгоритм діагностики при травмах живота.
  3. Аускультація живота.
  4. Вогнепальні рани
  5. Вогнепальні ушкодження
  6. Лікування ран. Перша допомога при пораненнях
  7. Перкусія живота.
  8. Перша допомога при пораненнях
  9. Перша допомога при пораненнях.
  10. Поверхнева орієнтовна пальпація живота.
  11. Пораненнях, вивихах, переломах




Переглядів: 617

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗАДАЧА 12 | Інформаційна частина методичної розробки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.