Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Інформаційна частина методичної розробки

Конкретна мета проведення підсумкового контролю за модулем 1 «Абдомінальна хірургія»:

Визначення якості засвоєння кожним студентом практично орієнтованих задач в межах лікаря загальної практики (теоретичні знання та практичні навички) в обсязі:

1. Дослідження клінічного перебігу захворювання (опитування хворого та фізікальне об-

стеження)

2. Формування попереднього діагнозу захворювання

3. Складання діагностичної програми та аналіз результатів дослідження

4. Формування переліку захворювань, з якими необхідно проводити диференційний діаг-

ноз та його проведення

5. Принципи формування клінічного діагнозу (класифікації захворювань)

6. Лікувальна програми (необхідність хірургічного лікування, терміновість госпіталізації,

покази до операції та медикаментозної терапії).

Програма самостійної підготовки до заключного контролю за модулем 1 «Абдомінальна хірургія»:

1. Засвоїти принципи обстеження хірургічного хворого (опитування хворого – скарги,

анамнез захворювання та життя; фізікальне обстеження).

2. Засвоїти принципи формування попереднього діагнозу (складові частини попереднього діагнозу, послідовність входження клінічних та фізікальних даних в попередній діагноз).

3. Засвоїти принципи складання діагностичної програми (мета діагностичних методів, послідовність їх виконання та перелік, в залежності від клінічної ситуації; можливі варіанти змін показників лабораторних та інструментальних досліджень при хірургічній патології).

4. Засвоїти принципи проведення диференційного діагнозу захворювань (визначити захворювання, з якими необхідно проводити диференціацію, визначити основні синдроми та симптоми, за якими проводиться диференціація захворювань).

5. Письмово відобразити клінічну класифікацію захворювання та принципи формування клінічного діагнозу.

6. Принципи формування лікувальної програми (визначення необхідності стаціонарного чи амбулаторного лікування, при необхідності стаціонарного лікування визначити терміновість госпіталізації, основні напрямки застосування лікувальних технологій, перелік медикаментів та їх дози для медикаментозного лікування).

 

На практичному занятті по контролю модулю перевірку рівня підготовки до роботи з хворим та рівня засвоєння теоретичних знань і практичних навичок студентами в межах професійно орієнтованих задач лікаря загальної практики за модулем частково або повністю будуть проводити доценти або професори кафедри.

 


Читайте також:

  1. I. Вступна частина
  2. II Основна частина
  3. II Основна частина
  4. II Основна частина
  5. II частина
  6. II частина.
  7. II. Загальні вимоги до розробки екскурсії
  8. II. Основна частина
  9. II. Основна частина
  10. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  11. III Заключна частина
  12. III Заключна частина




Переглядів: 354

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Література | АЛФАВИТНО-ПРЕДМЕТНИЙ ПОКАЖЧИК

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.