Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розділ 2. Стратегічний аналіз діяльності підприємства.

На підставі наведеної характеристики та проведеної загальної оцінки стану діяльності підприємства визначаються його слабкі та сильні сторони. На підставі наведеної характеристики стану розвитку галузі молокопродуктів України визначаються можливості та загрози зовнішнього середовища підприємства.

Всі виявлені сильні та слабкі сторони, можливості та загрози зводяться у матрицю SWOT-аналізу. На перехресті полів матриці обираються можливі стратегії підприємства.

Приклад:

Таблиця 2.1.

SWOT-аналіз діяльності ВАТ молокозавод «Галактон».

Внутрішнє середовище     Зовнішнє середовище Сильні сторони: 1. Високий рівень використання виробни-чих потужностей. 2…………………… ……………………... 5……………………. Слабкі сторони: 1. Недостатньо широкий асортимент продукції, що виробляється. 2…………………… ……………………... 5…………………….
Можливості: 1. Можливість одержання державного безвідсоткового кредиту.   1. Впровадження нових технологій. 2…………………… ……………………... 5……………………. 1. Модернізація вироб-ництва. 2…………………… ……………………... 5…………………….
Загрози: 1. Зниження купівельної спроможності населення.   1. Вихід на нові ринки збуту. 2…………………… ……………………... 5…………………….   1. Скорочення витрат на виробництво. 2…………………… ……………………... 5…………………….

 


Читайте також:

  1. ABC-XYZ аналіз
  2. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  3. I. Аналіз контрольної роботи.
  4. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності
  7. II. Мотивація навчальної діяльності
  8. II. Мотивація навчальної діяльності
  9. II. Мотивація навчальної діяльності
  10. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  11. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  12. III. Аналіз ринку




Переглядів: 505

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні вказівки до виконання КУРСОВОЇ роботи | Розділ 3.Визначення етапу життєвого циклу підприємства та його базової стратегії.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.