На підставі наведеної характеристики та проведеної загальної оцінки стану діяльності підприємства визначаються його слабкі та сильні сторони. На підставі наведеної характеристики стану розвитку галузі молокопродуктів України визначаються можливості та загрози зовнішнього середовища підприємства.
Всі виявлені сильні та слабкі сторони, можливості та загрози зводяться у матрицю SWOT-аналізу. На перехресті полів матриці обираються можливі стратегії підприємства.
Внутрішнє
середовище
Зовнішнє
середовище
| Сильні сторони:
1. Високий рівень використання виробни-чих потужностей.
2……………………
……………………...
5…………………….
| Слабкі сторони:
1. Недостатньо широкий асортимент продукції, що виробляється.
2……………………
……………………...
5…………………….
|
Можливості:
1. Можливість одержання державного безвідсоткового кредиту.
| 1. Впровадження нових технологій.
2……………………
……………………...
5…………………….
| 1. Модернізація вироб-ництва.
2……………………
……………………...
5…………………….
|
Загрози:
1. Зниження купівельної спроможності населення.
| 1. Вихід на нові ринки збуту.
2……………………
……………………...
5…………………….
| 1. Скорочення витрат на виробництво.
2……………………
……………………...
5…………………….
|