Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розділ 3.Визначення етапу життєвого циклу підприємства та його базової стратегії.

Визначення етапу життєвого циклу підприємства здійснюється шляхом побудови графікужиттєвого циклу підприємства. Графік життєвого циклу підприємства будується на основі значення чистого прибутку підприємства за три роки.

Приклад:

Висновок: Аналізуючи графік життєвого циклу підприємства можливо зробити висновок, що на потязі з 20ХІ-20ХІІІр.р. чистий прибуток підприємства зростав, що свідчить про те, що підприємство знаходиться на етапі росту. Відповідно до етапу життєвого циклу підприємства та результатів здійсненого стратегічного аналізу базовою стратегією підприємства є стратегія концентрованого росту, яка полягає в ………………

Відповідно до обраної стратегії необхідно прийняти наступні стратегічні рішення:

1. Збільшити обсяги виробництва молочної продукції, шляхом розширення її асортименту.

2. Здійснити модернізацію підприємства, шляхом встановлення нової технологічної лінії з виробництва…….

3. ……………………………………………………………………..

……………………………………………………………………..

7. ……………………………………………………………………..

 

 


Читайте також:

  1. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  2. III. Актуалізація опорних знань дітей та їхнього життєвого досвіду.
  3. IV група- показники надійності підприємства
  4. IV розділ. Сегментація ринку та вибір цільового сегменту
  5. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  6. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  7. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  8. V розділ. Товарна політика підприємства
  9. VI розділ. Маркетингова цінова політика
  10. VII розділ. Маркетингові рішення з розподілу та збуту товару
  11. VII.1. Матеріали контролю для підготовчого етапу заняття по темі корекції часткового знімного протезу
  12. VII.1. Матеріали контролю для підготовчого етапу заняття по темі корекції часткового знімного протезу




Переглядів: 425

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розділ 2. Стратегічний аналіз діяльності підприємства. | Розділ 4. Визначення довгострокових, середньострокових та короткострокових цілей підприємства.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.