Розділ 3.Визначення етапу життєвого циклу підприємства та його базової стратегії.
Визначення етапу життєвого циклу підприємства здійснюється шляхом побудови графікужиттєвого циклу підприємства. Графік життєвого циклу підприємства будується на основі значення чистого прибутку підприємства за три роки.
Приклад:
Висновок: Аналізуючи графік життєвого циклу підприємства можливо зробити висновок, що на потязі з 20ХІ-20ХІІІр.р. чистий прибуток підприємства зростав, що свідчить про те, що підприємство знаходиться на етапі росту. Відповідно до етапу життєвого циклу підприємства та результатів здійсненого стратегічного аналізу базовою стратегією підприємства є стратегія концентрованого росту, яка полягає в ………………
Відповідно до обраної стратегії необхідно прийняти наступні стратегічні рішення:
1. Збільшити обсяги виробництва молочної продукції, шляхом розширення її асортименту.
2. Здійснити модернізацію підприємства, шляхом встановлення нової технологічної лінії з виробництва…….