МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Наукова, аудиторна та позааудиторна складова дисципліниДослідження поняття „екологія”, визначених різними авторами у різні роки слід за Е. Геккелем (М.І. Будико, Ю.А. Ізраель, В.М. Федоров, М.Ф. Реймерс, В.В. Дежкин, Ю. Одум, Ф. Рамад, Б. Небел, В.П. Кучерявий, Г.О. Білявський, Ю.А. Злобін, В.Ю. Некос та ін.). Аналіз поняття „екологія” з визначенням якісних та кількісних характеристик: наявність ключових слів, суджень, суттєвої ознаки Систематизація досліджень. Створення таблиці систематизованих даних. Дослідження змісту понять традиційної екології. Дослідження змісту понять комплексу сучасних екологічних наук. Здійснення аналізу відмінності у визначенні об’єкту та предмету вивчення у науках екологічного спрямування відповідно різним вимогам щодо визначення безпосередньо об’єкту та предмету. Виконання творчих індивідуальних завдань за визначеними темами з використанням різноманітних наукових видань, підручників, довідників, енциклопедичних та картографічних видань.
1.2 Кваліфікаційні вимоги до знань та умінь майбутніх фахівців-екологів (знання, уміння) В результаті вивчення навчальної дисципліни „Загальна екологія” у майбутнього фахівця-еколога повинні бути сформовані наступні знання та уміння: 1) розуміння мети, задач вивчення навчальної дисципліни, знання програми дисципліни і вимоги до її засвоєння; 2) об’єкт, предмет, методи вивчення традиційної екології; 3) еволюція поняття “екологія”; 4) понятійно-термінологічний апарат традиційної екології (аутекологія, демекологія, синекологія і т.п.); 5) глобальні екологічні проблеми; 6) різноманітність біогеохімічних кругообігів, їх роль, механізм; 7) роль фотосинтезу і хемосинтезу у БС; 8) екологічні умови, фактори, ресурси; 9) визначення та роль середовища мешкання; 10) поняття про лімітуючий фактор; 11) екологічна ніша; 12) різниця між популяційними та екосистемними підходами; 13) форми взаємодії організмів; 14) основні властивості екосистем (ЕС), структура ЕС, потік енергії у ЕС, динаміка ЕС і т.п.; 15) предмет сучасної екології (неоекологія); 16) основні закони, правила, принципи сучасної екології; 17) методологічні основи сучасної екології; 18) причини і наслідки забруднення довкілля; 19) класифікація забруднень довкілля; 20) фактори забруднення атмосферного повітря; 21) фактори забруднення природних вод; 22) фактори забруднення педосфери та геологічного середовища.
СТИСЛА ХАРАКТЕРИСТИКА ОСНОВНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЕЛЕМЕНТІВ Читайте також:
|
||||||||
|