МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оцінка кадрового потенціалу підприємстваОцінка кадрового потенціалу підприємства включає оцінку наявності, структури (за віком, освітою, кваліфікацією, категоріями), руху та ефективності використання персоналу. Необхідно оцінити вартість технологічного та управлінського потенціалу підприємства. Для цього необхідно заповнити наступні таблиці та скористатись такими формулами. Таблиця 1
Таблиця 2 Рух робочої сили на підприємстві
Таблиця 3 Аналіз продуктивності праці промислово-виробничого персоналу підприємства
Таблиця 4 Аналіз динаміки фонду оплати праці та суми середньорічної заробітної плати працівників
1.Плинність персоналу. Рівень плинності персоналу розраховується як відношення чисельності працівників, що звільнилися з підприємства з усіх причин (за власним бажанням або з ініціативи адміністрації за порушення трудової дисципліни, тощо) – (Чзв) до середньооблікової чисельності (Чс.о.) Нормальним вважається рівень плинності персоналу до 5% за рік. 2.Інтенсивність обороту із прийняття (Іоп) визначається як відношення загальної чисельності працівників, прийнятих за певний період (Чпр) до середньооблікової чисельності працівників за цей період (Чс.о). 3.Інтенсивність обороту із звільнення (Іоз) – відношення загальної чисельності працівників, звільнених за певний період (Чзв), до середньооблікової чисельності працівників за цей період (Чс.о). 4.Коофіцієнт сталості (Кст) – відношення чисельності працівників, що пропрацювали весь період (Чст) до середньооблікової чисельності працівників за цей період (Чс.о)
5.Стабільність або „відданість” персоналу (середній стаж роботи на даному підприємстві). Розраховується як відношення загальної суми років роботи на даному підприємстві всього персоналу ( ) до середньооблікової чисельності персоналу ( ). 6.Рівень дисципліни (неявок на роботу) – РД. Розраховується у такій спосіб: 7.Відповідність кваліфікації робітників ступеню складності виконуваних ними робіт. Визначається як відношення середнього тарифного розряду групи робітників до середнього тарифного розряду робіт, що виконуються. 8.Співвідношення чисельності окремих категорій працівників, а саме: - співвідношення між чисельністю основних робітників та чисельністю допоміжних робітників; - співвідношення чисельності робітників, зайнятих безпосередньо у виробництві та чисельності працівників апарату управління; - співвідношення між чисельністю висококваліфікованих і кваліфікованих робітників та загальною чисельністю робітників. 9.Продуктивність праці характеризується показником виробітку продукції в одиницю часу або оберненим йому показником – затратами праці (робочого часу) на одиницю продукції, яка випускається, тобто трудомісткістю її виготовлення. В найбільш загальному вигляді показники виробітку і трудомісткості виготовлення продукції можуть бути представлені наступним чином:
де – продуктивність праці, яка характеризується показником „виробітку”; – продуктивність праці, яка характеризується показником „трудомісткість”; – загальний обсяг виготовленої продукції; – трудомісткість виготовленої продукції.
10. Коефіцієнт творчої активності працівників (Кта): Кта= , де П(Ек) — чистий прибуток (економія витрат), отриманий від використання винаходів і раціоналізаторських пропозицій протягом аналізованого періоду, тис. грн.; Ва — витрати, пов'язані з розробленням, апробацією та впровадженням винаходів і раціоналізаторських пропозицій протягом аналізованого періоду, тис. грн. 11. Приведена вартість трудового потенціалу: ,
де ВУП – вартість управлінського потенціалу; ВПТП – вартість потенціалу технологічного персоналу; kd – темп зміни в прогнозований період часу кумулятивного коефіцієнта поступового зростання величини трудового потенціалу; Кпр – коефіцієнт приведення.
12. Коефіцієнт змінності робочої сили: ,
де Фд – кількість людино-днів, фактично відпрацьованих працівниками у всіх змінах (чи за планом) протягом аналізованого періоду; Дн – кількість людино-днів, відпрацьованих у найбільш завантажену зміну протягом аналізованого періоду;
13. Оцінка одиниці живої праці одного працівника: ,
де ППзв – продуктивність праці співробітника у звітному році; –зростання фондоозброєності праці в розрахунку на одного працівника порівняно з базовим роком; – зростання продуктивності праці працівника порівняно з базовим роком. 14. Трудовий потенціал технологічного персоналу підприємства: ,
де А – оцінка одиниці живої праці одного працівника; ЧПр –середньорічна чисельність промислово-виробничого персоналу; Еф – коефіцієнт реалізації трудового потенціалу технологічного персоналу підприємства. 15. Коефіцієнт освіти: ,
де А – тривалість роботи працівника за спеціальністю, яка зазначена в дипломі (за аналізований період); 60 –максимальна нормативна тривалість роботи за спеціальністю, яка зазначена у дипломі про вищу освіту. 16. Коефіцієнт посадового досвіду: ,
де ДА – досвід роботи на певній посаді; 60 –максимальна нормативна тривалість роботи на певній посаді. 17. Коефіцієнт підвищення кваліфікації: ,
де ТНф – фактична тривалість навчання з підвищення кваліфікації за період роботи за спеціальністю; ТНнр – фактична тривалість навчання з підвищення кваліфікації (виходячи з припущення щодо необхідності щорічного навчання тривалістю півмісяця).
18. Коефіцієнт раціоналізаторської активності: ,
де РП – число раціоналізаторських пропозицій та винаходів, які генеровані співробітником протягом терміну роботи за спеціальністю; СП – тривалість роботи працівника за спеціальністю.
19. Коефіцієнт оперативності виконання робіт: ,
де М – фактична кількість робіт, виконаних у встановлені строки; Р – число робіт, фактично виконаних за аналізований період.
20. Коефіцієнт якості виконаних робіт: ,
де РПзм – реалізовані проекти, проекти реалізовані замовниками; – загальна сума реалізованих проектів. 21. Управлінський потенціал: ,
де ЧМі – чисельність менеджерів певної категорії; Кеф – коефіцієнт ефективності роботи – відображає величину додаткової доданої вартості, що отримує компанія від використання управлінців певної категорії, кваліфікації; Кі – оцінюючий коефіцієнт відповідно до групи менеджерів певної групи; n – кількість показників, що формують систему якісної оцінки ділових якостей менеджерів.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|